Blu-Ray:n luontiongelma

Viestiketju Blu-ray -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi nfyrqvis 27.10.2009.

1. nfyrqvis

nfyrqvis Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei!

Minulla on ongelma Blu-Ray:n luonnissa, editointiohjelmana minulla on Corelin VideoStudio Pro X2.

Editoimattomien videotiedostojen muoto on .m2ts.
    Olen editoinut (lisännyt tekstiä,musiikkia,ym.) videot editointiohjelmalla muotoon .mpg
    Tämän jälkeen olen lisännyt alkuanimaatiovideon ja lopputekstivideon .mpg muotoiseen videotiedostoon ja tehnyt niistä sen jälkeen .vsp -muotoisen videostudioprojektin.
    Sitten kun on aika luoda Blu-Ray-kansio poltettavaksi levylle, niin konvertoitaessa ilmenee seuraava ongelma, n.40 minuutin konvertoimisen jälkeen (Laskin, että kahden tunnin videomateriaalin konvertoimiseen menee aikaa n.3,5 tuntia) videoiden konvertointi loppuu yllättäen, vaikka en keskeytä konvertointia eikä kiintolevytila lopu kesken.
    Tästä keskeytymisestä VideoStudio Pro X2 ei ilmoita ja Windowsin Tehtävienhallinta näyttää ohjelman olevan käynnissä.
    Kokeilin projektin luontia useampaan kertaan ja aina käy samalla tavalla samassa kohdassa. Kokeilin myös viiden minuutin mittaista videopätkää luoda Blu-Ray:lle ja se kokeilu onnistui.

Eli tietäisikö joku, miten saisin ongelman ratkaistua?

Tietokoneeni tekniset tiedot:

Windows XP Home
    Intel Core i7 920 2,66 GHz
    6 GB RAM-muistia, josta XP tunnistaa tosin vain 2 GB
    Asus P6T WS Professional
    Asus Nvidia GeForce GTX295

2.  
  3. Jake

Jake Active member

Kiitokset:
    1
    Pisteet: