Aika uutta mulle mutta toivottavasti olen ainoa.. Kokeilen asentaa bloodraynea mut se tökkää aina Intsall shield kohtaan eikä mene eteenpäin? Jeesatkaa ihmiset mua vähän..
On On.. Se vaan jummaa aina siihen samaan kohtaan.. Se alottaa sen install shield wizardin mut sit sammuttaa koko asennus ohjelman se kyl jää tehtävienhallintaan se install tehtävä.. Onko mitään mahiksia et käyttöjärjestelmä vois ongelmallistaa sitä? XP?
Kyllä se pitäisi XP:llä toimia, voit tietenkin kokeilla vaihtaa yhteensopivuuden siitä ohjelmasta windows 98 malliin jos se jotain auttaisi.
Mulla oli joskus jonkun pelin kanssa samantapainen ongelma, jäi siis samaan kohtaan jumiin. ongelmaan apu löytyi kun sammutin kaikki päällä olevat (turhat) ohjelmat. Käytätkö muuten MEMTURBO nimistä ohjelmaa? se jumittaa välillä noita installointi ohjelmia.
Ei koneellani muistaakseni oo tollasta ohjelmaa.. Ainakaan mun muistini mukaan.. Mikä siinon tarkotuksena? Ei taida olla..
Joo kyse oli siitä että pyöri liikaa ohjelmia taustalla.. Kiitosta vaan.. Pelasin sen läpikin tossa jo..