1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

bittorrent ++ ongelma

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi zerocools 16.03.2004.

  1. zerocools

    zerocools Guest

    mikä vikana kun bittorrent++ alussa toimii ihan ok mutta sitten tunnin päästä bittorrent huutaa hoosiannaa eli bittorrent kuormittaa prossua 98% ja sit menee hermot koko kone on sit niin jumissa että voi helvetti.

    kone on xp2800+
    emo abit nf7s
    512muistia
    jne...

    joiko olla että muistia liian vähän?
    vai mikä on vialla?

    kaveri asuu kivenheiton päässä ja sillä toimii ok! mutta 1giga mistia

    että nyt olis pikainen help tarve olis kiva saada hyvä ohjelma toimiin kun toi ouvernet on ihan paska
     
  2.  
  3. Pein

    Pein Active member

    Liittynyt:
    22.10.2003
    Viestejä:
    1,292
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  4. zerocools

    zerocools Guest

    kokeilen tuota abc ja kirjoitan sit mitä mielt olen tuosta abc mutta nyt tulee hienosti 80kt/s mutta yleensä ongelma tulee 1h kuluttua
     
  5. zerocools

    zerocools Guest

    abc sama ongelma toimi noin 2h jasit kuormittaa prossua 98% mikä helvetti tätä vaivaa?
     
  6. lettas

    lettas Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    03.03.2003
    Viestejä:
    4,405
    Kiitokset:
    218
    Pisteet:
    93
    Onko uus vai vanha torrent versio?
     
  7. zerocools

    zerocools Guest

    abc versio 2.6.5
     
  8. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Kai käyttöjärjestelmä on jokin muu kuin 9x/me?
     
  9. vaaris

    vaaris Guest

    Jos käytät JoneAlarmia niin kokeileppas ottaa se pois päältä. Tai jos on jokin muu palomuuri niin pois päältä vaan ja katso jos auttaa. Jonesta voi myös kokeilla laskea suojaustasoa maksimista normaaliin. Joskus on meinaa auttanu, kokemusta on :)
     
  10. mika

    mika Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    26.03.2003
    Viestejä:
    5,157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Tuota palomuuria ei sitten todellakaan kannata ottaa täysin pois päältä!!
    Kannattaa ajaa levyn eheytys (disc defragment) läpi ja eri torrent-versioita. Toi eka versio 3.2.1 oli hyvä, kun joskus käyttelin. Tavaraa tuli ja meni täysillä. Oon muitaki versioita koittanu, mut ne ei pelaillu yhtä hyvin.
     
  11. zerocools

    zerocools Guest

    käyttis on xp
    ja palomuuri on eilisestä lähtien zonealarm
    kokeilen laskea suojaus tasoa mutta uskon että se ei ole ratkaisu eilen tulii 800megan elokuva mutta aamulla oli ihan jumis niin että mulla lukee 8kbit,10kbit, 30kbit tulossa mutta mitään ei tapahdu mutta vastapuoli kyllä imuttaa mutkitta..
     
  12. zerocools

    zerocools Guest

    niin sit viel yksi asia
    abit nf7s piirisarja ajurit ovat
    nforce314jremix ja noi pitäis olla tuohon emolle parhaat mitä löytyy... mutta voiko vika olla siinä?
     
  13. vaaris

    vaaris Guest

    Tuo palomuuri kannattaa todellakin ottaa pois päältä jos haluaa selvittää onko vika siinä vai ei. Jos ei halua selvittää, niin sitten antaapi olla päällä ja etsii vikaa muualta.

    Kuten sanoin: kokemusta on. JouniAlarma aiheuttaa joskus ~100% cpu:n ja bittorrent ei ole ainoa p2p jonka kanssa tähän ongelmaan olen törmännyt. Ja vielä kerran: tämä ei ole vain mun oma päähänpisto vaan samaa ovat kokeneet muutkin.
     
  14. zerocools

    zerocools Guest

    ei auttanut mitään vaikka oli palomuuri pois päältä!!!

    joku ohjelma vika tuon täytyy olla
    ja kokeilen viel vaihtaa nuo remiksin piirisarja ajurit toisiin että jos vika olis siinä!
     
  15. HerraHuu1

    HerraHuu1 Guest

    Jos sä käytät tota PeerGuardiania nii seki vois kuormittaa "pikkasen" konetta. Ooksä sit iha varma et se on just toi sun torrent-clientti joka sitä konetta kuormittaa..?
    Ctrl+alt+del ja kato mikä ottaa eniten muistia.
     
  16. zerocools

    zerocools Guest

    kyllä aamulla esim toi Shareaza käyttää 150 megaamuistia ja prossu hakkaa 99% mutta muuten toi Shareaza eiole jumittanut pahemmin. kokeilin muistia kellottaa ja jumuittuminen tuli nopeemmin. voi olla että on joku muisti ongelma. muistit on testattu ja virheitä ei ole. että en oikein tiedä mikä voisi olla vialla. tiedän että muillakin on ollut samoja ongelmia torrentin kanssa.
     
  17. zerocools

    zerocools Guest

    niin olen kokeillut 10 eriä bittorrent clientia ja kaikki on tehnyt saman jumiutuksen
    Shareaza on toiminut kaikkein parhaiten.

     
  18. TrediC

    TrediC Regular member

    Liittynyt:
    29.02.2004
    Viestejä:
    295
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    koita sellasta torrent softaa ku torrentstorm
     
  19. Welmeri

    Welmeri Member

    Liittynyt:
    21.06.2003
    Viestejä:
    62
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    onko sulla uusin versio itse bittorrentista? ei siis clientista vaan siitä itse "protokollasta"
     
  20. zerocools

    zerocools Guest

    onko sulla uusin versio itse bittorrentista? ei siis clientista vaan siitä itse "protokollasta"

    hmmm miten voin tarkistaa mikä on uusin protokolla?

    kannataa käydä katsomassa
    http://www.btsites.tk/
    client:
    http://www.btsites.tk/
     
  21. zerocools

    zerocools Guest

    jos tarkoitat sitä että onko mulla uusin ohjelma jolla lataan noita bittorrent filejä niin vastaus on että uusin mutta jos tarkoitat jotain muuta niin sitten en osaa vastata kaikki clientit on haettu omilta sivuiltaan ja niin että viimeisin versio.
     

Jaa tämä sivu