Mikä tos on ongelmana kun toi ei alota imutusta kun toi snoo koko ajan "Problem connecting to tracker - <urlpoen error (10060,`Operation timed out´)> Onko mulla asetuksissa vikaa vai missä? Täytyykö mun asentaa vielä jotain muutakin kuin toi Bittorrent? Help Me!!!!!!!!!! Ainii jos sais vielä kuvia miten tol aletaa imuttaa olis tosi hyvä apu!
kyllä se siitä pitäisi lataamaan lähteä, kun odottelet jonkin aikaa. Välillä voi mennä muutama tuntikin. vähän on viime aikoina nihkeetä ollut, trackerit alhaalla jne. jos jotain harvinaisempaa haet, niin saattaa kestää kauankin. en tiedä mitä clienttia käytät, mutta google varmaan auttaa "bittorrent guide" esim. hakusanaksi. Tuolta apua aluksi: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/40377
Se mitä yritän imuttaa ei oo kyl mitään harvinaista. mutta kun tossa missä lukee aika niin siinä on "connecting to peers" Mitä toi tarkoittaa?
ai, se yrittää juuri ottaa yhteyttä lähteisiin eli niihin, joilla on osa sitä tavaraa ja niihin, joilla on se kokonaan (seeder/leecher). ei tossa muuta kun täytyy vaan odotella.
tähän koko ajan tulee tämmönen ikkuna jonka otsikko on download error ja teksti "Problem connecting to tracker - <urlpoen error (10060,`Operation timed out´)> " Ärsyttää!!!
Tracker on se servu joka sisältää tiedon kenellä se tavara on. Jos trackeri on down niin sä et voi yhdistää keneenkään eli se ei johdu asetuksista. Ja niinkuin sanottu viimeaikoina trackerit on ollu alhaalla. Sä pystyt pitää trackeria vaikka omalla koneella, mutta jos haluut et joku saa sitä tavaraa sun koneen pitäis olla auki 25/8. Toivottavasti tää selvensi BitTorrentin toimintaperiaatetta.
Misä mahtaa olla vika kun ABC lataa maksimissaan jotain 10kt/s vauhtia, oli filu mikä tahansa ja dc++ ei lataa ollenkaan olisiko mahdollista että palveluntarjoani olisi rajoittanut P2P liikennettä??
Epäilen kovasti, mun veikkaus on et et vain ole tarpeeks kärsivällinen. Ainakin mun ipsin sopimuksessa lukee että pitää tulla ilmotus jos liittymän tyyppiä muutetaan/ rajoitetaan jotenkin.