1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Bittorrent Kysymys

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi larppa91 14.08.2005.

  1. larppa91

    larppa91 Guest

    Elikkä latasin koneelleni bittorrentin ja kun aloin asentamaan sitä niin se meni nettisivulle ja näyttöön tuli teksti: (bittorrent has succesfully installed tai jotain sinne päin ja sitten siinä luki että kun lataa jotain niin pitää vaan mennä johonkin osotteeseen mikä käyttää ohjelmaa ja menin www.thepiratebay.com ja etin tiedoston jonka lataisin mutta sitä ei pystynyt ladata. kone vaan sano että pitää olla bittorrent tai bitlord jotta tiedostoja voi ladata sieltä. bitlordilla ainaskin pysty mut en osannu käyttää sitä joten poistin sen ja asensin tilalle bittorrentin, neuvokaa mulle miten lataan tiedostoja bittorrentilla!!
     
  2.  
  3. eduard0

    eduard0 Active member

    Liittynyt:
    27.06.2005
    Viestejä:
    1,396
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Lataat torrent-tiedoston, avaat sen käyttämälläsi BitTorrent-clientillä, jonka jälkeen ohjelma kysyy mihin haluat tallentaa ladattavan tiedoston.
     
  4. larppa91

    larppa91 Guest

    miten voin käyttää sitä bittorr clienttiä?? Missä se on, nyt mulla on ainakin yks tiedosto tulossa bittorrentilla mutta kun sammutin tietokoneeni ja käynnisin sen uudelleen niin se ei enäänlataa sitä? Mikä siinä on vika, mitä teen että se alkaa taas lataamaan sitä tiedostoa??
     
  5. LcD

    LcD Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2004
    Viestejä:
    1,214
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    BitTorrent on mitä suuremmalla todennäköisyydellä sinnä kansiossa, mihin sen asensit. Eli aukaiset sen torrentin sillä, ja odttelet jonkun aikaa, jos se siitä lähtisi latamaan.

     
  6. nrautava

    nrautava Guest

  7. larppa91

    larppa91 Guest

    paljonko siihen maximum upload rateen kannattaa laittaa jotta ohjelma latautuu nopeiten?
     
  8. larppa91

    larppa91 Guest

    mulla on vaan joku btdownloadgui ei tullu mitään bittorrent clienttiä voisko joku kertoo jonku pelisivun josta voi ladata bittorrentilla pelejä!!!!
     
  9. nrautava

    nrautava Guest

    Jos käytetään hakua
    http://keskustelu.afterdawn.com/search/forum_search_results.cfm

    ja laitetaan hakusanakis:
    Toimivia trakkereita
    niin löytyykö hirveä lista "P2P > Yleistä keskustelua P2P-ohjelmista" alta?

    FIX:

    Ja saanen vielä muistuttaa mun edellisestä linkistä...
    client = ohjelma (käytetään torrent lataus ohjelmasta)
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 15.08.2005
  10. larppa91

    larppa91 Guest

    Voiko bittorrentilla ladata monta tiedostoa yhtäaikaa kun mulla on kolme tiedostoa tulossa mutta se ei lataa kuin yhtä kerrallan??!! niin että voiko jos voi niin kertokaa
     
  11. peeke

    peeke Regular member

    Liittynyt:
    17.06.2004
    Viestejä:
    184
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    ja se btdownloadgui on juuri se ohjelma jolla aukaiset sen torrent tiedoston. Eli jos menet jollekin torrent sivulle ja laitat sieltä lataukseen jonkun tiedoston, niin joko se löytää suoraan clientin jota käytät tai sitten joudut valitsemaan ohjelman jolla tiedosto avataan, niin valitse toi btdownloadgui(bittorrent), tai sitten joku toinen clinu jos et käytä tota. Väännetään nyt sit rautalangasta, mut eipä se mittään.
     
  12. peeke

    peeke Regular member

    Liittynyt:
    17.06.2004
    Viestejä:
    184
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    ja tohon viimeiseen kysymykseesi niin ainaski mulla ei pysty lataa kun kolmea torskaa saman aikaisesti (samalta trackerilta),on rajoitettu sieltä päin, mutta jos lataat useammista mestoista niin onnistuu useampikin lataus saman aikaisesti.
    Käytössä mulla on azureuksen clientti.
     
  13. larppa91

    larppa91 Guest

    mitähän sä nyt niinku tarkotit tolla viimesellä, mun pitäs pystyä lataamaan kaikkia kolmea tiedostoa yhtäaikaa, kun laitan jonkun tulemaan niin toinen pysähtyy sitten kun laitan sen tulemaan niin se mikä äsken oli tulossa pysähtyy=( tarkotikko että ne ladattavat tiedostot pitää ladata kaikki eri paikoista??????????????
     
  14. larppa91

    larppa91 Guest

    Siis ei mun tarvikkaan ladata kun kolmea tiedostoa yhtäaikaa, mutta mulla on kolme tulossa ja se lataa vaan yhtä, mikä siinä on syynä?
    pitäs saada kaikki tulemaan samaan aikaan, mitä voin tehdä? kaikki on tulossa samasta paikasta!!
     
  15. peeke

    peeke Regular member

    Liittynyt:
    17.06.2004
    Viestejä:
    184
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    empäs nyt muista miten toi sun käyttämäsi bitorrent clinu toimi, mutta muistaakseni se tekee joka lataukseen oman ikkunan ellen väärin muista, mutta kyllä siinäkin pitäisi pystyä lataamaan enempiäkin tiedostoja kerrallaan. Mutta sinuna vaihtaisin johonkin näistä seuraavista torrent clinuista: abc (helppo ja kevyt), azureus (tosi monipuolinen, suomenkielinen,mutta raskas) tai bitcomet (noiden edellämainittujen välimuoto). Kaikki noista ohjelmista löytyvät täältä sivustolta ohjelmat ja p2p osio.
    Tossa käyttämässäni azureuksessa pystyy kerralla lataamaan kolmea tiedostoa yhtäaikaa(esim. finbytes tai joku muu priva trackkeri), mutta pystyy laittamaan lataukseen joltain muulta trackkerilta lisää, mutta mielestäni ei kannata pistää paljon latauksia yhtäaikaa.

    Ja noissa clinuissa joita suosittelin on paljon paremmat käyttöominaisuudet, näet suoraan esim. kaikki lataukset samassa ikkunassa, näet muiden lataajien tiedot, miten tavara liikkuu sillä hetkellä ym.. (paljon monipulisempia)

    eli lueskelet näitä foorumeita ja kokeilemalla homma alkaa toimia!
     
  16. larppa91

    larppa91 Guest

    okei mul on kyl tällä hetkellä bitlord ja silläkin niitä tiedostoja voi ladata ja viel yhtäaikaa mutta kun kone on täynnä viruskia niin se ei toimi yhtään=(
     
  17. LcD

    LcD Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2004
    Viestejä:
    1,214
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    No kannattaisiko hankkia viruksentorjuntaohjelma?
     
  18. nrautava

    nrautava Guest

    ja palomuuri

    (ettei niitä tule lisää)
     
  19. ZewQ

    ZewQ Guest

    Lataat nyt vaikka sielt piratebaysta sen torrenfilen ja sit otat vaik bit lordin tai mikä sul nyt oli siel open/avaa etit siel jostaa sen filen nii ohjelma hoitaa loput!

    Sori sekamelkast en jaksan käyttää pisteitä sun muita!

     
  20. tuure2

    tuure2 Regular member

    Liittynyt:
    22.08.2005
    Viestejä:
    166
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin et toho vastaus ku joku sano et se ei pysty lataa 3 yhtä aikaa niin selitys on tämä vaan azureuksel noist bittorrent clienteist voi lataa useampaa ku yhtä saman aikasest ja jos sul ei oo azureusta vaan joku (esim.bitlord) niin sä et voi lataa 3 yhtä aikaa.
     
  21. nrautava

    nrautava Guest

    Tä sä tuure2 höpiset?

    Minä lataan yleensä 2-6 torrenttia samaan aikaan...

    Clientti on eXeeem.

    FIX: mun käsityksen mukaan tota ratiota tai lataus määrää ei ole mitenkään rajotettu (itse saa muuttaa mieleiset asetukset)
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 26.08.2005

Jaa tämä sivu