Niin...Eli mikä mahtaa tässä hommassa mättää?Aina kun jotain yrittää imuttaa niin Sitä tulee joku +-10MB ja sen jälkee lataus loppuu...Eikä ala uudestaan ellei itse sitä latausta sammuta ja alota uudestaa...Olis kiva saada jotain yöx latauksee, mut ei viittis viiden minuutin välein herät pistää taas latingia käyntii.. =) Eri clientteja oon kokeillu. Niillä ei oo mitään vaikutust asiaan...Onkos jossain asetuksis jotain mätää kenties?
mitään virheilmoituksia missään? pelaako muut p2p ohjelmat? mikä yhteys? mikä suojaus(palomuurit jne.)? mikä kone? kaatuuko kone? kaatuuko bt-clientti? jne jne...eihän tosta nyt vielä osaa arvailla mittää...
Ei virheilmotuksia...Muut p2p-ohjelmat pelaa..Yhteys dna 512/512...Ei suojausta...Kone athlon xp 2700+ ja muistia 512...Kone ei kaadu eikä myöskään bt-clientti, lataus vaan loppuu ja clientin joutuu sammuttaa ja pistää uusix nettisivult...
ihan ekaks hommaa nyt ÄKKIÄ virustutka ja palomuuri!!!!!!!!!!! ja toiseks lukisko siellä kumminki että "connecting to peers" ja "error connectin to tracker" tai jotain semmosia? ite en kyl osaa sanoo mitään jos lataus vaan loppuu eikä clientti puhu mitään...??!? mitä kaikkia clienttejä oot kokeillu?
Kyllä mulla Nortoni on...Ei vaan aina toi palomuuri käytös...Ei siellä kyllä mitään lue...Kyllähän noit ilmotuksii tulee usein mut se lataus jatkuu kuitenkin sit myöhemmin...Ja olen kyllä kokeillut ihan kaikkia clientteja...