Mulal on Windows 98 ja Fedora Core 4 BitTorrent. Oon aloittanut latamaan vaikkapa Star Wreckiä ja näkyy että 0kb/s!! Miten sen sais lataamaan niitä ees 10kb/s?? Kiitos jo etukäteen.
Saunalahden 256kb, on kyllä "Turbonappi" päällä että pitäis olla yhteyden 3mb-8mb. Ei oo palomuurta, saatat ihmetellä ettei mulla oo palomuurta, mutta en oo laittanu. Pääte???
Noniin.. Kipinkapin palomuuria asentelee. Sitten poistat ne todennäköiset virukset ja katot miten toimii.
Verkkoyhteys varmaan on, jos tännekin pääset laitteellas. Onko tuolla wrekillä yhtään seedaajaa siellä mistä imeskelet? Ne on aika oleellisia.
Se "boxi" on joku Telewell EA-510. On mulla AD-Aware SE. Sen käyn 3 kertaa päivässä läpi. n.12.00, n.16.00 ja n.20.00. j nettiyhteys toimii niinkuin huomaatte ku pääsen tänne sivulle.
Quote: ------------------------------------------------------------------------ muhaahhaahh kuinkä äkänen sun kone on? XD ------------------------------------------------------------------------ No saatana, 2000Mhz, Emo aika paska (joku MSI), 512mb, BURN-DVD-asema, siinä pitäis olla jotain tietoa. Ja sain nyt toimiin ton BitTorrentin kiitos kaikille avusta.