Kaikkialla kun kuulee haukuttavan bittivirtaa ja sanotaan sen olevan kaapelissa/antennissa sama. Itse elisan kaapelissa ollessani yllätyin, kuinka hyvä kuva on verrattuna tutun antenniversioon. Molemmat siis 42" töllöistä katsottuna ja antenniversio on keskeisellä paikalla pääkaupunkiseudulla, joten vastaanotossa ei ongelmia. Onko bittivirroissa eroa ? Omassa kansalaisboksissa näyttää joka kanavan kohdalla päävalikossa 6900 mutta se ei taida olla kuitenkaan mikään todellinen lähetysvirta ? Edit: Siinä 6900 olikin ks/s perässä, joten ei liity tähän bittivirta asiaan...
antennin bitrateista en tiedä mutta joillain kanavilla mitkä itsellä näkyy, bitrate on heikoimmillaan alle 2mbit/s ja se pullamössö vasta mahtavaa katsottavaa on 37" taulusta.
itse ainakin olen nauhoittanut boksilla pätkän tai koko ohjelman ja siirtänyt koneelle jonka jälkeen jollain videon analysointiohjelmalla katsonut pätkän tiedot.
Itsellä on divisionin digiboksi ja sillä pystyy reaaliajassa seuraamaan bittivirtaa. Ei kyllä nättiä kuvaa ole, kun bittivirta huitelee siellä 2mbit/s tienoolla.