BitComet download speed

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Otaku89 10.07.2005.

1. Otaku89

Otaku89 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tätä on kysytty varmasti erittäin useasti ja toivon että suhtaudutte kysymykseeni suopeasti^^(ettekä rupea mitää että "aijaa taas sama vanha kysymys ja blablabla =D) Eli ongelma on tuo BitCometin DL speedi(yllätys yllätys =D), kun se ei nouse yli 50kt:n.Mulla on 1mb/512 netti ja BitCometin asetukset on : DL 100 ja UL 50. Noilla asetuksilla oon onnistunu pitämään latausnopeuden aina 50kt:ssa. En usko että ongelma on seedauksessa koska lähettäjiä on jotain yli 6 =S. Eli mikäs nyt sitten eteen? Oon koittanu kaikkea esim. nostaa UL speediä, ei auta =S. Jos jollakulla on ollu samanlainen onkelma ja on saanu sen ratkaistua niin olisin hyvin kiitollinen jos joku (jaksaisi =D) vastata kysymykseeni.

2.  
  3. Gregori

Gregori Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eiköhän tuo nyt ole aivan normaali nopeus jos on 6 seedaamassa. niiden pitää sitä kumminkin jakaa tod.näk. aika monelle muullekin käyttäjälle kuin vain sulle.

4. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Koita laittaa UL 40. Voi nostaa hiukan latausnopeutta.

5. Otaku89

Otaku89 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    [bold]Eiköhän tuo nyt ole aivan normaali nopeus jos on 6 seedaamassa.[/bold] Ahaa. Selvä juttu halusin vaa varmistaa että se on ihan normaalia nopeus :D

Jaa tämä sivu