Päivitin bitcometi-ohjelmani 0.71 versiosta 0,84:een ja nyt ongelmana se ettei lataukset oikein toimi..siis oysyivät listalla mutta eivät lataa kuin erittäin hitaalla tai sitten ei ollenkaan. latausnopeus oli noi 20-100 kt/s ennen ja nyt sama tehtävä 1 kt/s ja näyttäis kuin jakajia ei enää olisi kuin yksi..mikä euvoksi?
Samasta aiheesta toinen saman käyttäjän viestiketju. http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/477435#2884720
tuo on kyllä porttiohjauksesta.. eikä liity kysymyseen mitenkään miks päivittää jos toimii!vaiha takas se versio 0.71 noilla uusilla bitcometeilla on jotain ongelmia itsellä myös hidastunut jos olen päivittänyt itse käytän versiota 0.70 joka toimii hyvin!
niinpä...eipä olis pitäny vaihtaa... poistinkin sen päivitetyn ja latasin vanhan uudestaan mutta nyt ei sitte toimi sekään...ilmottaa vaan porteista mitä ei voi kuunnella ja mikään ei lataudu...nyt oon sitte ladannu useampia latausohjelmia eikä mikään niistä toimi..jotain porteista ne ilmottaa mutta ei näin tollo näemmä sitte osaa. Tuolla sivustolla jos on noita ohjeita ei just mun modeemimallia ole enkä tiedä siten mitä pitäis muuttaa asetuksista..
Oikeassa olin..ei ollut kyse ohjelmaversiosta vaan porteista. Etkö pysty soveltamaan jotain toisen modeemimallin asetusta omaan motuusi? Etsit vain Virtual Server asetuksia ja syötät tiedot kuten muillakin motuilla.