Kertokaa mulle mistä johtuu ilmoitus: BitComet.exe - Sovellusvirhe Käsky osoitteessa "0x678e42a" viittasi muistiin osoitteessa "0x6791c458". Muisti ei voi olla "read". Lopeta ohjelma napsauttamalla OK ??????????????????????????????????????????????????????????????? Ilmoitus tulee todella usein BitComettia käyttäessä. T: LostCrow
Jos haluat tarkkaa tieto selaa tota saittia ja/tai lähetä virheraportti sinne... Ja uudelleenasennus tai vaihda clienttiä (torrent ohjelmaa)
http://www.bitcomet.com/doc/download.htm - Latest Stable Release BitComet 0.59 [Jun 8, 2005][1,908KB] (if you downloaded before Jun 9, please download it again to fix a GUI memory leak.) -
Kiitoksia neuvoista! Asensin ohjelman uudestaan ja se alkoi toimimaan loistavasti! Ei ole muuta ongelmaa kuin latausnopeudet enää huolena... Koneeni: AMD Athlon XP-A, 3000+ Ati Radeon 9600 XT (256 MB) 512 MB (PC2700 DDR SDRAM) Yhteysnopeus 100Mbps Latausnopeus maksimissaan ollut 94 Kt/s ja lähetys 60 Kt/s. Pystyykö parantamaan millään? Ja voisiko joku neuvoa mitkä asetukset kannattaisi olla BitCometissa? Entäs DC++:ssa? Ja olisiko joku ystävällinen ja pistäis vaikka privana Suomen latauspaikkoja...? T: Tosiaan aloittelija vasta!
siis torrenti nopeus huono? -silla tiedostolla ei todennäköisesti ole seedaajia (jakajia) enempää. eli sillä pitää olla useita seedaajia ja peerejä et se toimii kunnolla ja dc++ hubeja vai? -ruottalaisilla on hyvät yhteydet ja hublist vois olla hyvä hakusana vaika googlessa...
Ei tosiaan torrenttien nopeuteen voi pahemmin vaikuttaa ainoastaan upload nopeutta muuttamalla n 60% kapasiteetista saa latausnopeutta lisää! Dc++ etsimällä nopeita yhtyksiä ( Yleensä lan 3 / BBB jne Ruotsissa niitä tosiaan on paljon ). Itse olen tykästynyt Bitspirit Clienttiin (nytten tulee 117KB/s)
Kiitoksia taas hyvistä vinkeistä! Tosiaan johtui seedaajien vähyydestä se upload. Kokeilin ladata sellaisen tiedoston millä oli paljon seedaajia ja sieltähän tuli tavaraa 117 Kt/s!!! Joten vielä kerran suuri kiitos kaikista neuvoista yms.!!!!!
Ettei vaan tuo yhteys nopeus olisi verkkokortin ja adsl-boxin välinen nopeus? Se ei taas vaikuta mitenkään siihen kuinka nopeasti lataat netistä.. Aika harvoin on kuullut et suomes olis 100mbps kaista käytös koton..