1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

BitAddict.org rekisteröinti on avoinna!

Viestiketju Yleistä keskustelua P2P-ohjelmista -osiossa. Ketjun avasi dadadii 09.01.2012.

1. Tate66

Tate66 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mut kans bannattiin pihalle, olen vaan kyllä ihmetelly että miksi ratio ei nouse vaikka linjat on auki, en oo kyllä mikään virtuoosi noiden asestusten laittamiseksi. Haluttais kyllä takaisin sisään ja neuvoja miten homman saa toimiin. nimimerkki oli Tate66 ???

Viimeksi muokattu: 26.01.2012
  2.  
  3. dadadii

dadadii Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sun puheesta sai sellaisen kuvan, ettei ratio ollut kunnossa! Eli ei tarvitse alkaa utelemaan staffilta.

4. Tate66

Tate66 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No ei se käsittääkseni ja muistaakseni niin pihalla ollu :)

5. toope

toope Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ne joilla ratio oli kuralla niin älkää pyytäkö kyselemään miksi lensitte pihalle. Jos olitte ratio huijari tai ratio oli miinuksella yli 100GB niin tyytykää tuomioon.
    Typerä kysellä ylläpidolta miksi tällainen kaveri lensi pihalle.
    Ei sieltä kukaan vissiin ole ilman syytä potkuja saanut.

Viimeksi muokattu: 27.01.2012
  6. jannemon

jannemon Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kun on ollut kyseisen sivuston käyttäjä 4-5 vuotta, jakoja on kertynyt helposti monta teraa sen aikana.
    100GB niiden joukoissa miinuksella, ei todellakaan siinä vaiheessa ole paljoa.

Säännöissäkin lukee, että alle 0.70 ration alle ei saa mennä ja huomautus tulee 0.5 ratiosta ja useimmilla ollut kuitenkin yli 0.70 keitä on potkittu.
    Kuitenkin vuosien varrella porukka on tukenut sivustoa lahjoittamalla rahaa ja paitoja ostamalla.

Paska sivusto, kun mielivaltaisesti potkitaan vanhoja käyttäjiä pois.
    Onneksi on muitakin sivustoja kuin bitaddict.

7. n0b0dy2

n0b0dy2 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    SANOPPA MUUTA !! ja vielä ilman ilmoitusta kick off

8. toope

toope Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Säännöissä sanotaan näin.
    Eli jos ratio on ollut 0.70 siis alle 0.80 on tullut bannit. Sääntöjen mukaan 0.70 ei riitä. 0.70:sta ei puhuta säännöissä mitään

Viimeksi muokattu: 27.01.2012
  9. n0b0dy2

n0b0dy2 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ratio Yli 0.9 ja alle 1.0 :) (en muista tarkkaa, oisko ollu 0.92 tjsp) Jee, eli tuli bännit turhaa..... Jos ois tienny, mikä mättää, niin oisin kyllä tehny kaikkeni korjatakseni asian. Mutta turhahan se on enää vikistä, ku ylläpitoon ei taida saada mitenkään yhteyttä ilman BA tunnareita :)

10. dadadii

dadadii Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itsellä ei ole koskaan ollut millään sivustolla ongelmia!! Ainiin, mutta pidän aina yli 1.0 ration =)

Wikistä kopsattu:

HUOM. Nämä ovat vain rajat joiden rikkomisesta seuraa automaattinen varoitus, ei suositusrajat.
    Suositeltavaa olisi aina pitää ratio vähintään 1.0 tasolla.

Viimeksi muokattu: 28.01.2012
  11. TheMarkko

TheMarkko Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sama homma! kenkää tuli vaikka 4+ vuotta siellä heilunut ja jaot luetaan teroina niin ei 100GB siinä pitäisi paljoa painaa.. Paska maku kyllä jäi kieltämättä suuhun! Ei näin..

12. Betrayed

Betrayed Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Noniin, koitetaanhan käyttäytyä kuitenkin :)

13. hpk1989

hpk1989 Guest

Itsekkin vähän ihmettelin lähtöpasseja olin kumminkin montavuotta ollut mukana. Itsellä kyllä oli vain meganen uppi mutta jos melkein pari teraa sillä olen jakanut mielestäni olisin ansainnut paikkani sivulla. Kone aina päällä, olen ostellut paitoja yms. Nick on/oli hpk1989

14. TheMarkko

TheMarkko Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko kukaan saanut accoa auki tätä kautta?

15. dadadii

dadadii Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ei tietääkseni. Aina kun itse kysynyt bannittujen tilannetta niin sanottu, että ollut yli 100GB ratio miinuksella eikä valitusoikeutta ole.

16. sakal

sakal Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse olen jakanut joku 500-600TB, mutta ratio oli joku 0.8 ja bannit tuli. tiedetään että oma moka mutta olen mä nyt aikalailla jakanutki. tässä kiitos!

17. toope

toope Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pakko myöntää että hieman outoa Bitaddictin puolelta. Eihän säännöissä sanota ettei ratio saa olla 100GB miinuksella.

18. dadadii

dadadii Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ei niin vaan sanotaan että ration pitäisi olla vähintään 1.0 :)

19. toope

toope Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pelaako systeemi jos kaikilla on yli 1.0?
    Kaikki lataisi vähemmän kuin uppaisi.

20. n0b0dy2

n0b0dy2 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Pelaahan se jos kaikki pistää paljon uutta tavaraa jakoon, mut käytännössä varmaan aika mahdoton ajatus(siis kaikilla yli 1.0). Melko tarkkaa promillerajaa BA:ssa. Niin ja suositeltavaahan on siis pitää yli 1.0 ratio, mutta säännöissä ei sanota ettei saa olla 100GB miinuksella ja sen takiahan ne potki porukkaa pihalle. Jos esim. ladannu 10TB ja upannu 9,9TB, niin silloinhan on 100GB miinuksella. Mut enpä sanois, että on sellainen joka pitää potkia pihalle. Tietysti eri asia, jos ladannu 110GB ja upannu vaan 10GB. Pikkuisen eri luokan kaliibereista puhutaan. Mun mielestä ois voinu vanhoille käyttäjille kyllä eka tyrkätä varoituksen, niin ois ollu mahdollisuus korjata tilanna. Mut ei ku vaan "reilusta kerhosta päivää".

n0b0dy2

21. TheMarkko

TheMarkko Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jos pojat bitaddictissa lähtee tuolle linjalle että potkitaan pois ne joilla 100GB miinuksella niin sitten olisivat käyneet joka käyttäjän läpi. Kuinka kauan jäsenenä, kuinka paljon on kaikenkaikkiaan tuupannut jne.. Se että vaan valitaan kaikki joilla tuo "kriteeri" menee läpi ja painetaan banni nappulaan niin on jo aika surkeeta! :(

Alko kyllä nyt vituttaa sen verran tommonen toiminta että vaikka acco tulisikin takaisin niin saa mun puolesta haistella karvaista persettäni... reuna se on jokaisessa kupissa. Nyt meni yli..

;)

Jaa tämä sivu