Elikkäs tilanne on se että bios on lukittu todennäköisesti emolevystä... bios on uusin mikä on saatavilla. elikkä luulisin että täällä joku tietää miten sen lukituksen saa pois? ja kait tässä sentään säätöjä on olemassa kun emolevyni on: Emolevy MSI RS482M2/RX482M2 (MS-7093) Eli tuon emolevyn bios lukituksen haluaisin auki että voisin säätää voltteja ja kellotella kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan 8)
jjaaaa nyt tajusin "lukituksen". Luulin että siinä on se salasana Pakettikoneista kyllä tehdään sellaisia että niitä on hemmetin tuskallista kellottaa.
ihan normaalia vanhemmissa malleissa jossain bartonin aikaisissa niitä sai hyvälläsäkällä kellotettua.
Mun tarvis kans jotain temppuilla et pystysin kellottamaan, olisko mulle neuvoa kun emolevynä intel DQ965GF ja prossana e6300
Itse törmäsin juuri tähän ongelmaan. Eli onko käytännössä mitenkään mahdollista kellottaa pakettikoneen prosessoria? En siis pääse BIOS:n Frequency Controlissa käsiksi prosessorin taajuuksiin tai voltteihin. Auttaisiko BIOS:n päivitys ongelmaan?