En voi muuttaa koneeni bios-asetuksia, kun menen BIOS:siin, niin asetuskentät joita haluaisin päästä muuttamaan, ovat tummansinisellä värillä merkittyjä, aivain kuin ne Olisivat jotenkin lukittu. Voiko tätä "lukitusta" mitenkään purkaa? Kone on Acer aspire makoku ja läppäri siis. Kiitos vastauksistanne!
Pakettikoneillä ei yleensä pysty kellottamaan, se on estetty. Lisäksi et saisi prossusta oikein mitään irti, koska noiden emojen virransyöttö on pe**eestä ja prossu on vaikiokelloillakin kuuma.
siltähän tuo vaikuttais, että olis estoja. oon joillakin softillakin koittanu, mutta ei pysty kellottaan kun näyttistä
Kannettavia ei ole tarkoitettu kellotukseen, joten ei siihen yleensä ole Biosissa mahdollisuuttakaan. Jollain ohjelmilla voi vähän pystyä nostamaan kelloja Windowsin puolelta, mutta saavutettuun tehoon nähden lämpöongelmat (akun kestosta nyt puhumattakaan, jos konetta oikeasti kannettavana käyttää) ovat kohtuuttoman suuria.
Niinpä se varmastikin on, tosin minulla ei tule jäähdyttimien kanssa ongelmia, ei meinaa saada rasitusteisteissäkään yli 55c lämpöjä, akku irrotettu myöskin, Kiitos vastauksistanne . ps. Grafiikoista sain jotain irti msiafterburnerilla.
Niinpä se varmastikin on, tosin minulla ei tule jäähdyttimien kanssa ongelmia, ei meinaa saada rasitusteisteissäkään yli 55c lämpöjä, akku irrotettu myöskin, Kiitos vastauksistanne . ps. Grafiikoista sain jotain irti msiafterburnerilla.