eli ongelmana tahtoo olla koneelta minidiscille nauhottaessani piisejä, että koneen soitto-ohjelmat(kuten winamp) ei tee biisien välille minkäänlaisia taukoja, jolloin soittimeni ei osaa erottaa kappaleita toisistaan, ja saattaa nauhoittaa niitä useammankin yhteen putkeen "samaksi raidaksi" löytyyköhän tähän jotai käyttökelpoista ohjelmaa jolla ongelman saisi korjattua.. kokailin kyllä jo yhtä mutta sillä nauhoitettuna musiikin sekaan ilmestyi ylimääräisiä ääniä muistaakseni korkeiden äänien kohdalla..
Mä käytän mun NetMD:ssä sellaista softaa ku OpenMG Jukebox.Se ei valitettavasti toimi oikein XP:ssä, mutta W2K:ssa kylläkin.
Siinä on vaan joku yhteensopivuusongelma.Siihen on muka jotain korjauspaketteja olemassa, mutta ei ne mulla toimineet ainakaan.W2K:ssa ohjelma toimii kuin pitääkin.
onkohan tuo OpenMG Jukebox ihan joku ilmaisohjelma ja jos on ni mistäpäin nettiä sen vois imuttaa? sen OpenMG:n kotisivuilta en ainakaan sitä löytäny..
damn.. no sattuisikojoku tietämään jonkin muun ohjelman joka olisi ihan ilmaisessa levityksessä? yhtä olen koittanut mutta se ei oikein toiminut joten uutta kaipailisin..