elikkäs, jos laitan tuosta normaali audio cd:n asemaan ja kopion sen koneelle media playerillä ja kaikki biisit on eri tekijöiltä, kaikki kopioidut näkyvät nimellä " Raita1 ja raita 2 jnejne.. joten onko mitään ohjelmaa millä saisin haettua noitten biisien nimet ku en itse niitä muista? kiitoksia jo etukäteen.
Kun rippaat cd-levyä koneelle media playerilla, niin siihen tulee sellainen vaihtoehto, mikä etsii puolestasi tiedot. Tai sitten voit itse niitä sujautella, esim. jos kirjastossasi on biisejä, niin klikkaa oikealla hiiren napukalla ja siellä on sellainen kuin "tiedot" tmv. Siihen sitten sujauttelet haluamasi tiedot. Winampilla vastaavasti jos listassasi on biisi, niin klikkaat oikealla ja "view file info" ja siihen tiedot. Ja sitten vaihtoehtona tuo: http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/audio_ohjelmat/muut_mp3_ohjelmat/mp3tag.cfm Toivottavasti auttoi!
se ei löydä niitä kun se Audio cd on itse poltettu eikä ostettu ja en muista niitten biisien tekijöitä/biisin nimeä joten en itse niitä halua nimetä omilla nimilläni joten pitäisi saada tietää ne oikeat artistit/biisin nimet