eli tilasisin tuolta levyjä ja sain varmistus viestin sähköpostiini..mutta nyt on viikko kulunut eikä ne ole mitään ilmottanut mille tilille ne pitäis maksaa..lähetin viestin jollekin tyypille jonka mailin löysin bigpocketin sivulta..hän anto minulle jonkun pankki tilin..onko kukaan muu tilannu täältä? miten teillä on onnistunut tilaus? ohan tää ihan luotettava kauppa?..niin ja sitten vielä kysäisisin et kun olen 17 vuotta ja alaikäisille ei kai sais myyä et miten tarkkaa tää on?
tuolta ei oo kaikkia tavaroita tulllut ja niitten saaminen on ollut ainakin mitä täältä lukenut niin tuskallisen vaikeaa. Tilaa ennemmin digitalpromosta josta en oo mitään huonoa kuullut. Itekkin kerran sieltä tilannut ja kaikki tuli
juu digipromo on ollut varma kauppa olen tilannut toistakymmentä kertaa ja maksanut visalla ja aina tullu kaikki mitä tilannut ja kerran tuli 4 päiväsä kotiovelle tavarat yleensä kestää 5-8 päivää.
Voinkohan mä vielä perua tota kauppaa bicpocketsiltä? se kyllä tulisi noin 10e halvemmaksi mutta jos he eivät ala hoitamaan kauppaa kunnolla niin eikai siinä muu auta..kummaa kun ei yhtään yhteyttä oteta vaikka on yli viikko kulunut..
lähetä vaan viestiä ja ilmoita et haluut peruu ostokses...eiköhän tule vastausta aika äkkiä ..itse digitalpromosta tilanneena voin suositella paikkaa
Yllätyin sitä miten hyvin Digitalpromo oli pakannut tilaamani levyt. Ei naarmuja vaikka oli irtolevyjä (eli ei niitä cakebokseja vaan muoviin pakattuja ritekejä). Maksoin kortilla. Saksassa on hyvä kuulemma http://www.mueller-roesch.de jolta saa tilattua postiennakolla..