BigPockets = ongelmia!

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Etno 23.09.2003.

1. Etno

Etno Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kuulin tästä "hyvästä" verkkokaupasta noin puolivuotta sitten, jonka jälkeen päätin laittaa isohkon tilauksen. No, tavarat tulivat viikossa. Ainoa vika oli että puuttui ainoastaan 50 CD-R levyä. Päätin kuitenkin valittaa BigPocketsiin ja sainkin vastauksen. He sanoivat hyvittävänsä seuraavan tilauksen yhteydessä, jota en kuitenkaan onneksi itse koskaan laittanut.

Tämän jälkeen kaverini erehtyi tilaamaan noin viikko sitten DVD-R levyjä ja hän todellakin toivoi, että tämä tapaus olisi ollut vain inhimillinen erehdys, mutta EI. Jälleen kerran BP:n tilauksesta puuttui 50 DVD-R aihiota. Tietenkin Visa tililtä veloitettu koko summa.

Onko kenellekkään sattunut vastaavaa ko.yrityksen kanssa?!, tuntuu että PB:n pojat eivät oikein hallitse tuota laskutaitoa, muun kuin laskutuksen suhteen.

Kenelläkään vastaavia kokemuksia ja ideoita, että miten saisin nuo puuttuvat levyt PB:stä, ilman että joudun tekemään uuden tilauksen.

Olen kuullut ainoastaan yhden tälläisen tapauksen, mutta uskon että PB-koittaa kalastaa näin lisää tilauksia. Toivottavasti olen väärässä.

Henk.koht. en voi suositella kenellekkään BigPocketsia.

Eipä tässä enään muuta voi sanoa...

2.  
  3. ~Jööman~

~Jööman~ Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ootko kokeillut hakea ihan Googlella, jos löytyis vastaavanlaisia tapauksia?

4. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    pistäppä eka mailia, että lähettävät ystävällisesti ne puuttuvat levyt, korostan sanaa ystävällisesti :). Jollei mitään tapahdu, ota yhteyttä kuluttaja-asiamieheen / eu:n kuluttaja-asiamieheen. (kai sulla on joku kuitti / muu todiste näyttää, mitä oot tilannu esim. printti lopputilauksesta, mistä näkee tavaramäärän ja loppuhinnan / pankkimaksun suorituksesta)

..oon lukenu et tääl on kyl muillaki ollu ongelmia kyseisestä paikasta tilattaessa

Edit: typo korjattu

Viimeksi muokattu: 23.09.2003
  5. triger

triger Guest

itse olen tilannnut kyseisestä paikasta levyjä ja muuta tavaraa noin 5 kertaa, omalla kohdallani kaikki tilaukset ovat olleet aina täydellisiä mitään tavaraa ei ole kertaakaan puuttunut. minulla ei ole kyseistä paikasta mitään negatiivistä sanottavaa vaikka muutakin olen kuullut. yhdessä tilauksessa oli mennyt kerran rikki n.300 cd-r levyä koska spindle pakkaukset olivat hajonneet laatikkoon pohjalle. lähetin kyseisestä läjästä kuvan bickpockettiin ja he lupasivat korvat rikkoontuneet levyt, ja näin siinä kävikin ne levyt tulivat seuravan tilauksen yhteydessä. tein tässä tilauksen viimeksi perjantaina toivottavasti se tulee täydellisenä perille.

6. Adder_78

Adder_78 Guest

Kerran puuttui tilauksesta 300 kpl DVD-koteloita :eek:) Eka kyselin puuttuvia tuotteita heiltä mailitse muutamia kertoja (viikon sisällä) ihan ystävälliseen tapaan. Eivät vastanneet mitään. Sitten hieman kireämpään sävyyn ja vieläkään ei tullut vastausta. Vasta kun laitoin mailin heille että olen ottanut yhteyttä EU:n "kuluttaja-asiamieheen" alkoi sielläkin päässä tapahtua ja pahoittelivat etteivät olleet aiemmin vastanneet plaaplaa ja lähettivät sen jälkeen puuttuvat kotelot.

Ja mitä tulee tuohon sun tapaukseen että sieltä puuttui CDR kiekkoja niin kyllä heidän olisi pitänyt ne lähettää sulle tai sitten maksaa puuttuva summa sun tilille. Yrittivät vain säästää postikulut...

Jos kaverisi kerran maksoi Visalla niin hän voi huokaista helpotuksesta! Luottokunta voi periä takaisin sen summan heiltä mikä jäi tavaraa saamatta! Toki kannattaa ensin yrittää sopia sen bigpocketsin kanssa asiasta... eiköhän ne ymmärrä että kannattaa vain lähettää ne puuttuvat tuotteet...

Mutta jos tulee onkelmia sen lafkan kanssa niin ei muuta kuin kirjoittelemaan mailia tai soittamaan tuonne EU:n kuluttajaneuvontaan:
    http://www.hel.fi/eu-kuluttajaneuvonta/

Erittäin mukavia ja avuliaita henkilöitä tuntuu siellä olevan. Kokemusta on.

7. Etno

Etno Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Viikko kulunut siitä kun asiallinen huomautus lähti Bigpockets:n. Mitään vastausta he eivät ole antaneet, ainoastaan poistaneet kaverini accountin. Ihme touhua.

8. Poy

Poy Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eikö ainakin niin ollut, että jos maksoi visalla ja myyjä ei ollut rehellinen, niin pystyi valittamaan luottokuntaan? Luin muistaakseni jostain newseistä, mutta en ole aivan varma.

9. Marduk

Marduk Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Vastaavia kokemuksia löytyy Bigpoccetista kaikkea tavaraa ei ole ollut mukana lähetin kahteen eri kertaan mailia asiata, ei siellä vaivattu edes vastaamaan = minulta loppu mielenkiinto ajaa oikeuksiani.

Toinen tilaus levyssä oli jotain ihme jälkiä, pinta irronnut kuin olis happoa kaadettu levylle niitä oli 20 kpl dvd-r ja otin niistä kuvia panin mailin matkaan taas lähetin ne kahtena eri viikkoina sinne ja ei mitäänvastattu.

Samperin siat elkää ihmiset ostako sieltä mitään.

Tällä hetkellä käytän digitalpromoa ja siellä on homma toiminut kiitettävästi mitään ei ikänä ole vielä puuttunut.

10. toukkaman

toukkaman Guest

MUlle tuli juuri iso paketti Bigpocketsilta ja siinä oli kaikki mitä olin tilannut ja toimitus kesti alle viikon. Postimaksut olivat puolet halvemmat kuin digipromossa ja luottokortilla ei mennyt mitään lisiä. Bigpocketsin halvat nimikkodvd:tkin toimii ongelmitta minun dvd burnerissani ja stand alonessa, joten ei voi valittaa.

Jaa tämä sivu