BF2142 (orange name)

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Pekken 14.04.2008.

1. Pekken

Pekken Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joo kiva olin just pelaamassa BF2142 kun pelaan tällä oranssilla nimellä joka on mun mielestä hieno pitää eli erottuu paremmin muista niin tässä pelailin niin kuin aina sitten tässä yhessä servussa tuli kicki name hackking olin niinku täh ? mitä ihmettä ? sitten tule last kick before ban ? ai niin ku minkä takia sitte menin pelaa ja tuli kickkiä taas ja syytetään koodaamisesta ihan outoa oon pelaamassa vaan eri värisellä nikillä ja tulee hirveet syyttee ei oo ees mitää todisteita sitten tuli "guys with the orange name is mostly cheaters" ai mistä lähtie ? hä ? joo mä oon ihan reilu pelaaja oon vikalla rankillä ja sitten tullaa heti syyttämään kun vaan pelaa ajan vietteeks.... ja siitä myös minkä takii jossain servuissa on eka levunen vaikka oikeesti oon ihan vika levunen. Uskoisin että vaan bugi mutta mitä luulette.

Pekkan ei muuten kiva kuulla että "cheater"

2.  
  3. stargiver

stargiver Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Siis kerrotko vielä mikä oli niinku ongelmas vai oliko tämä vaan valitusta BF 2142 hosteille?

P.S. Mut siis on toi vähän v***ttavaa kun tollasesta syyttävät jos todella olet reilu ihminen ja pelaaja. Mutta tälläisiä ne adminit välillä ovat ja siihen kannattaa tottua

Viimeksi muokattu: 14.04.2008
  4. Jarppi_95

Jarppi_95 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ilmeisesti ne ei vaan tykkää siitä. Joo ja samaa onkelmaa on myös BF2:sessa, eli rankki nolla, mutta se kai johtuu servusta.

5. Pekken

Pekken Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    eli ongelma on kun pelaan silla oransilla nimellä niin porukka luulen heti automaatisesti että oon koodari niin miten voin todistaa etten oo ? kun kaikki melkein adminit sanoo "cheater" ja mä sanon "im not cheater im fair player" niin ja sitten tulee kick hauskaa wohoo no ei tuossa mitään sitten menen toiseen servuun ja siellä kukaan ei oo moksiskaan siitä että mulla on oranssi nimi tulee vaan "why ur name is orange" ja kaikkee tollasta hyvää palautetta...

6. Xza123

Xza123 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    On sellanen olo, et toi oranssi nimi on EA:n ROE:n vastaista. Eli et saa käyttää sitä koodia siinä nickissä. Koska joku voi luulla et oot admin, ja siten olla epäreilua. Esim ei uskalla ampua sua.. :D

Tuli täs mieleen, kiinnostaako ketään saada (+1) siihen "tapoit sotilaan *"?

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa tässä tapauksessa.

http://img295.imageshack.us/img295/7112/bf21422007092210293526mf6.jpg

Toi tiedosto sisältää noi pistemäärä merkinnät periaatteessa kaikkeen mahdolliseen. Valtasit lipun, tappo, tappo avustus jne.

Eli oon ite "kääntänyt"/modannut noi peliin. Ne on ihan "laillisia" eli PB ei potkaise sua ulos servulta, koska ne näkyy vain sulle.

Jos jotain kiinnostaa niin lähetä priva viestii tai vastaa tähän ketjuun niin heitän sen tiedoston vaikka filefronttiin...

7. Pekken

Pekken Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joo mua kiinostaa voitko kertoa ?

ja onko se nyt paha asia jos meinaan käytän sitä oranssia nimeä vai pitäiskö ottaa pois ?

8. stargiver

stargiver Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kannattaa ottaa pois jos jatkossa haluut pelata ilman valittamista ja banneja

Jaa tämä sivu