BF2

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi ysee 29.12.2006.

1. ysee

ysee Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    10
    Olisko vinkkejä? Mulla tuo BF:2n aukeaa satunnaisesti. Jos ruudulla välähtää valkoinen ikkuna tosi nopeesti niin BF aukeaa, jos valkoinen ruutu viivähtää siinä noin 2sec. niin peli ei aukea.
    Aikaisemmin kone toimi ihan hyvin ja peli toimi moitteetta myös SP lisäosa. Kiukuttelu alkoi kun erään pelinmukana tuli Steam ohjelma.Nyt peli ja steam poistettu mutta ei pelaa enää kunnolla tuo BF:ä. Olen poistanut kerran sen ja lisäosan ja asentanut uudellen mutta sama vaikustus. PLEASE HELP!!!!!!!

2.  
  3. Shagrath_

Shagrath_ Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kokeile päivityksen asentamista. Tuo peli temppuilee lähes jokaisella jollakin tavalla, joten tarkan neuvon antaminen on vaikeaa.

Kokeile käydä vaikka Täällä

4. ysee

ysee Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    10
    Olen asentanut uudet päivitykset. Ja aiemmin ei peli temppuillut pllenkaan. Ei edellisessäkään koneessa.

5. ysee

ysee Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    10
    lisäksi jos on päässyt pelaamaan, niin nyt kun sormi osuu caps lock nappulaan niin työpöytä avautuu ja peli näkyy alapalkissa...se kyllä palautuu yleensä kun sitä klikkaa. Pelin asetukssissa on valittuna oletus, mutta se ei tunnu auttavan.

6. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Oletko koittanut poistaa tuota BF2 profiilia?
    \Documents and Settings\[oma_tili]\My Documents\Battlefield 2\Profiles\

7. ysee

ysee Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    10
    Joo, kyllä poistin kaikki viimeisellä kerralla. Ja laitoin kaiken alusta, muttei siitä ollut apua.

Viimeksi muokattu: 30.12.2006

Jaa tämä sivu