1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

BF2 TARTTEE EDELLEEN APUA!!!

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Hepefin 05.08.2006.

  1. Hepefin

    Hepefin Guest

    Eli nyt on ongelman nimi sellainen kun menen jollekkin servulle bf2:ssa niin hetken kuluttua punkbuster kickkaa pois ja valittaa, että
    Auttakaa nyt joku et pääsis pelaa. Peli on juuri ostettu se on se pakkaus missä tuli mukana se special forces lisäosa. Mutta nyt APUJA.
     
  2.  
  3. teppoI

    teppoI Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    30.04.2005
    Viestejä:
    4,166
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
  4. Threat

    Threat Active member

    Liittynyt:
    10.11.2004
    Viestejä:
    1,259
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  5. Hepefin

    Hepefin Guest

    Siis tarkotatko tuota mem-testiä? Se mulla kyllä on jo sillai käyty mut siis vaan wintoosan ihan tossa normis tilas. Mut kiitosia, että sais nyt vaa toimii :(.
     
  6. Hepefin

    Hepefin Guest

    Ja Tepolle semmone juttu, etää toihan on joku kielen käännös juttu.
     
  7. ERSKl

    ERSKl Member

    Liittynyt:
    19.02.2006
    Viestejä:
    68
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kysynpä tässä kun en viitsi uutta aihetta tehdä.
    Eli siis kokeilin tuossa pitkästä aikaa BF2 Demoa joka oli jääny koneelle, joka servulla tuli 30-60 sekunnin välein "There is problem with your connection" ja peli pysähty hetkeks. Virus/Ad-aware scannit ajattu läpi eikä mitään ole löytynyt. Mikähän mahtais olla?
     
  8. Hepefin

    Hepefin Guest

    Oliskohan tuokin tota pb:een syytä kun se tuntuu pilaavan kaikki ainakin bf2:ssa. Itse epäilisin sitä.
     
  9. Hepefin

    Hepefin Guest

    Mitä ihmettä toi voi nyt tarkottaa auttakaa!!!


    PUNKBUSTER ERROR
    You have been disconnected by Punkbuster. The reason follows in English below.


    PUNKBUSTER ERROR MESSAGE
    You have been kicked via Punkbuster (for 0 minutes)....
    RESTRICTION: Corrupted File/Memory [81301]


    Että tommosta se ilmottaa en tajua ihan uus peli...
     
  10. xxxzxx

    xxxzxx Member

    Liittynyt:
    19.04.2006
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mullakin on ongelma ton pelin kassa voisko joku kertoo onko mahdollista saada peli käyntiin ilman että tarvitsee ottaa virusohjelmia pois käytöstä sillä ostin pelin vasta tänään enkä ole päässyt kokeilemaan
     
  11. teppoI

    teppoI Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    30.04.2005
    Viestejä:
    4,166
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
  12. Hepefin

    Hepefin Guest

    No peli on Battlefield 2 deluxe edition joku uus painos jossa on samassa bf2+ special forces. Ja oon päivittänyt sen 1.3:si.
     
  13. TearTox

    TearTox Regular member

    Liittynyt:
    11.07.2005
    Viestejä:
    318
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    "mullakin on ongelma ton pelin kassa voisko joku kertoo onko mahdollista saada peli käyntiin ilman että tarvitsee ottaa virusohjelmia pois käytöstä sillä ostin pelin vasta tänään enkä ole päässyt kokeilemaan"

    Kyllä se varmasti ilman virusohjelmia paremmin toimii kuin niiden kanssa. Kannattaa poistaa ne virusohjelmat jollain virustentorjuntaohjelmalla, ei tule sitten turhaa liikennettä sun tietokonees kautta eikä kukaan pääse käyttämään sun konettas. Kannattaa hankkia palomuuri kans.
     
  14. Hepefin

    Hepefin Guest

    Ja HUOM. Peli on KAUPASTA UUTENA OSTETTU. Eikä netistä ladattu!
     
  15. Hepefin

    Hepefin Guest

    NI ETTÄ VOI OLLA ETTÄ PALAUTAN TÄN PELIN JOS EI TÄHÄN LÖYDY RATKASUA!
     
  16. Irratium

    Irratium Regular member

    Liittynyt:
    22.06.2006
    Viestejä:
    1,458
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Asenna peli uusiksi, laita Windows uusiksi, kokeile eri muistikammoilla (ettei ole jotain vikaa niissä), siinä mitä itse tekisin. Tietysti tuo Windowsin laitto viimeinen mahdollisuus.
     
  17. Hepefin

    Hepefin Guest

    Olen pistäny pelin jo sata kertaa uusiksi kokeillut oottaa muisti kapmoja pois ja jne. Wintoosa on pistetty uusiksi just tän pelin takia mut ei auta mikää. ::(
     
  18. Shagrath_

    Shagrath_ Regular member

    Liittynyt:
    11.10.2005
    Viestejä:
    839
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Yksi ketju per onkelma. Tätä keskustelua olisimme voineet jatkaa tuossa vanhassakin.
     
  19. Hepefin

    Hepefin Guest

    No luulis nyt että joku osais sitte sanoa tuon ongelman. Mutta kun ei oikeen mistään saa oikeeta vastausta. Mutta Samfin tuntuu olevan jäljillä tuossa yhdessä asiassa ;).
     
  20. jp.69

    jp.69 Guest

    Mulla teki sen kun hain no-dvd kräkin ,alkoi kikkaileen ulos hetken päästä.Ja ilmoitteli samaa.
    Otin sitten käyttöön Daemon toolsilla imagen ja taas toimii.
    Eipähän tarvi levyn kanssa pelautua.
    Minulla on siis kaupasta ostettu dvd.
     
  21. Hepefin

    Hepefin Guest

    Ok. Nyt pelaa minullakin onneks :) KIITOKSIA kaikille. Mutta vielä olisi sellainen ongelma, että pelissä tulee aina välillä ns. laga kohtia eli jökkäilee sillai aina joskus ja pingi heittelee parhaimmillas ollu yli 600 :D. Mikähän mahtaa olla? Koneessa ei ainakaan ewidon eikä agv:n mukaan ollut viiruksia joten ei ole yhtään hajua mistä vois johtua.
     

Jaa tämä sivu