BF2 tökkii

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Telefonic 08.03.2008.

1. Telefonic

Telefonic Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli kun pelaan servuilla, noin parin minan päästä joinimisesta alkaa tulla kummallista lagia / nykimistä joka ei johdu hardiksesta, sillä fps on kokoajan 99.9. Yksinpeli toimii myös sujuvasti.

Kaikki servut missä oon ollut on ollut alle 100 ping. PunkBuster on uusimmassa versiossa (ellei päivityksen jälkeen desktopille ilmeentyneitä filuja pitänyt siirtää jonnekkin), ja consoleen olen kirjoittanut pb_sleep500 ja sen jälkeen pb_writecfg. Ei auttanut.

Ärsyttävää vaan tää lagaus, muuten vois olla ihan ok peli jos ei lasketa mukaan tyhmiä hitbox-ongelmia (ammut liikkuvaa tyyppiä snipulla naamaan ja shit happens) ja sitä että oon täysin surkea netissä pelatessa :) Joillekkin boteille kyl pärjää.

Niin eli jotain vinkkejä ? Netti on 2 meganen Sonera ja käyttis Vista. BF2 versiona 1.41, ilman mitään lisäosia. Special Forcessin ajattelin ostaa mutta en viittis jos ei saa tätä lagia kuriin. BF 2142:n jätin väliin koska se on kallis ja periaatteessa aika samanlainen kun BF2.

No, tuleehan kesällä Battlefield Heroes!

2.  
  3. stargiver

stargiver Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse sanoisin et ongelmana on Vista. Se vie niin paljon muistii et pelit voikin vähää lagaa netis.

4. janizu99

janizu99 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Paskaa, katso käyttäjän sigua jossa näet hänen koneensa... 2GB rammia pitäisi olla aivan tarpeeksi.

5. Telefonic

Telefonic Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ei ainakaan mikään muu nettipeli lagaa. Vaikka Vista ja BF2 on aikamoisia system hogeja niin ei kai ton pitäisi netissä pelattavuuteen vaikuttaa? Yksinpeli toimii täydellisesti 32 botin kanssa.

Viimeksi muokattu: 08.03.2008

Jaa tämä sivu