bf2 ranking ei pysy!!! HELP MEEEEE!!!

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi valiomies 04.10.2007.

1. valiomies

valiomies Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    (bf2)AUTTAKAAAAAAA!!!!!!! miksei mun pojoist pidetä mitää kijaa bf2:kkoses????????????? se bhfq ei oikee varmaa toimi, voisko joku auttaa... ja kertoo MIKS KAIKKI HÄVII HETI KU POISTUN SERVULTA!??
    esim: jos meen johonki niist ranked servuista, pelaan ja pelaan kunnes on vaik jtn mitalei , badgei, ylennyksii pilvin pimein ja sillee ni ne kaikki hävii heti ku poistuu servult!

AUTTAKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    PLIIZ!!!!!!!!!!!!!!!!!

2.  
  3. Haywire

Haywire Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Autetaan kun keretään. Noi boldit vois sitten jättää seuraavalla kerralla pois.

Pelaatko varmasti RANKED -merkatuilla servuilla? Kun haet servuja joilla pelaat, niin muista laittaa ruksi RANKED -kohtaan filttereissä. Jos pelaat UNRANKED -servuilla, niin pisteesi eivät rekisteröidy.

Onhan tietysti mahdollista että BFHQ on taas pois linjoilta ja monestikkin saattaa kestää parikin päivää ennen kuin prenikat ja ylennykset näkyvät siellä.

EDIT: Ainiin...muista pelata aina kierros loppuun. Jos lopetat pelaamisen kesken, niin siltä kierrokselta ei sitten välttämättä saavutukset rekisteröidy.

Viimeksi muokattu: 05.10.2007
  4. valiomies

valiomies Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    no oon tehny kaikki ,ja pelaan rankatuil servuil, ja oon pelannu ny 3vk mut ei näy vielkää... [MGN]Karkand only- servus kyl näkkyy ne mun aikasemmat SIINÄ SERVUSSA saadut ylennykset, ja uusia tulee mut miks ne ei näy muis servuis tai BFHQ:ssä? ja pelaan yleensä monta rundii peräkkäin ni ei se siit voi sit varmaa johtuu.

5. Jannejt

Jannejt Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    suljin muut ketjut joita kävit häiritsemässä viesteilläsi, vain yksi ketju yhdelle ongelmalle, ei mennä toisten ketjuihin sotkemaan, tämä ongelma jää tähän ketjuun ja piste.

6. Straitor

Straitor Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kokeileppas pelata seuraavat 3viikkoa battlefield.no tai TV2sen servereillä ja tietenkin noudattaen noita haywiren hyviä ohjeita.

7. valiomies

valiomies Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ongelma ratkaistu! jee, latasin vaa netist uuden version ni se alko toimii... no kiitti kuiteski neuvoist. ja sori ku olin menny sotkemaa muita keskusteluja, oon kato vast tämmöne NEWBIE=)

Jaa tämä sivu