eli mikä toi on ko meen servuun ja heti oon päässy sisään niin se menee sieltä pois ja tulee joku punkbuster eror: o/s
Tuosta jälkimmäisestä ongelmasta en osaa sanoa (jätetään se viisaammille), mutta jos peli valittaa o/s privilegiesiä aja peli järjestelmänvalvojana. Itsekkin ihmettelin miksi lensin aina serveriltä niin ET:ssä kuin BF:ssä vistaan siirtymisen jälkeen, mutta ongelmahan korjaantui kun suoritti pelit järjestelmänvalvojana. Muista, että pelkkä järjestelmänvalvojatili ei riitä vaan peliä aukaistessa pitää painaa kuvaketta hiiren oikealla napilla ja painaa "suorita järjestelmänvalvojana". Vaihtoehtoisesti voi laittaa, että ohjelma suoriutuu automaattisesti järjestelmänvalvojana jo tuplaklikatessa.
Mä olen BF2:sta hakannut pidemmän aikaa, mutta nyt en sitten pääsekään moninpeliin Punkbusterin takia. Winpatrol kysyi hetki sitten, hyväksynkö PnkbstrA.exen. Epähuomiossa klikkasin että en hyväksy, joten siihen loppu pelaaminen Winpatrol kyseli asiaa useasti, mutta eipä tietenkään kysele enää, kun asia selvisi.=( Asensin pelin uudestaan, päivitin Busterin, mutta ei auta. Auttakaa te. Mitä pitäisi tehdä, että sairaslomalle saisi taas merkitystä?=)
Eli PnkbstrA.exe on WInpatrolin blokaktujen listalla? Jos on näin, niin Winpatrol auki, ja etsit sellaisen kohdan missä voit vaihtaa/päästää nettiin ton PnkbstrA.exen. Sen tarkemmin en osaa neuvoa kun Winpatrollista ei ole kokemusta.
Softcorer: Sama ongelma. Sen saa sielt winpatrolin yhest listast. Siel lukee se punkbuster ja statuksena disabled. Painat info nappia ja vaihat sen statuksen automaattiseks. Sit pitäs toimii ku restarttaat. Uninstaloi winpatrol kokonaa ja kokeile sitä jossei edellinen toimi
Vähän jo vanha aihe, mutta pakko kertoa oma versio ongelmanratkaisusta; Winpatrolia rassasin jonkin tovin, ja klikkailin Punkbusterin hyväksyttyjen listalle ja vaikka ties sun mitä >> ei auttanut. Poistin Winpatrolin ja johan alko multiplayt taas wörkkimään.=)