oon pelannu varmaan 2 kuukautta ehkä kolme mutta silti en oo ees vielä lähelläkään colonelliä niin kuinka kauvan tätä peliä pitää pelata ennen kun sen saa tai kuinka kauvan ennen kun saa Kenraaliks?? siis saaks näitä pisteitä mitenkään nopeemmin?? minkä takia ne on niin pirun hitaita tätähän saa pelaa 3 vuotta ennen kun on vika rankkinen meinee silmät jo tippua kohta kun ei sitä rankkiä tule yhtään nii kun tossa näkyy en oo nyt pelannu vähän aikaa mutta tässä http://bf2s.com/player/91508165/ ja miten voin vaihtaa nimee ?? pitääkö aina tehä uus nimi ? kiitos paljon jos joku vois vastata välil
Ensinnäkin tuolla on noi rankit ja niitten vaatimukset: http://ubar.bf2s.com/ranks.php Mun mielest on iha hyvä, että riittää jotai tavoteltavaa pitemmäkskin aikaa. Ite alotin pelaamisen vuoden 2006 lopussa ja kohta on kaikki aseet unlockattu. Omat statsit: http://www.bf2player.com/index.php?page=stats&account=87697587&show=all-e Jos servuilla pelatessas kattelet muitten rankkeja, nii eikai siellä kaikki muut oo keraaleja? Kyllä sen eteen saa aika pitkään kuule pelata. En ole koittanut tota nimen vaihtamista, mutta Googlettamisella löysin ainakin tollaset konsolikomennot: localProfile.setName [name] - Sets the name for your current account localProfile.setNick [nick] - Sets the nickname for your current account En siis mene noitten toimivuudesta takuuseen, mutta kannattaa varmaan koittaa. edit:typo
joo kiitos commentista mä tässä aatelin kun pitkästä aikaa taas pelaan niin menin "stats padding servulle" niin siellä aateli että kuinka kauvan mun pitää pelata ennen kun olen Colonel niin mä laskin että jos 400 saan per mappi ja pelaan vaikka 5 tuntia per päivä niin mulle menis 37 päivää.. voisko olla mahdollista vai meneekö viel enemmän tai vähemmän ja sitte toi nimen vaihto ei onnistunut.:/ kiitos jos joku voisi vastata
Miksi sitä ei voi pelata ihan normaalilla servuilla? Omasta mielestänikin on ihan hyvä että riittää pidemmäksi aikaa tavoiteltavaa.
Joo mee vaan padding -servulle EA nollaa statsisi (ei oo oikein uskottavaa olla neljäntähden kenraali pelaamalla muutaman tunnin) Nimeä ei pysty vaihtamaan jos tahtoo vaihtaa nimeä niin uusi accountti vaan(claanitagin pystyy lisämään ja vaihtamaan (Prefix)) Rankin nousemiseen auttaa vain: Pelaa Pelaa Pelaa ja Pelaa kyllä se siitä nousee
taisit ymmärtää väärin.. siis siellä vaan suunilleen puukotellaan toisia ja saadaan 400 pisteet ei muuta sitä jos tarkoitit että 4 tunnistta Genraalia niin tarkoititko esim tätä http://www.youtube.com/watch?v=DsS1HjsbEAE kun taas minä vaan vedän pisteet 400 ja sitte oon "dummy" toisille jotta he saavat pisteitä
Voi herran jestas Pekken! Nyt kannattaa jättää ne stats padding servut rauhaan ja toivoa ettei kukaan rehtipelaaja sattunut olemaan noilla servuilla vakoilemassa ja ottamassa screenshotteja. Ne sitten raportoidaan EA:lle ja he muutaman viikon viiveellä sitten nollaavat pelaajatilisi. Siinä sitten hehkuttelet kun kaikki peliin kuluttamasi aika ja vaiva palkitaan potkulla persaukseen. Eli vaikka löydät stat padding rankattuja servuja ei se tarkoita että homma olisi sallittua. Itse olen pelannut peliä päivästä 1 lähtien. Kerran olen hairahtunut SP-servulle ja lykästi sen verran ettei tiliä nollattu. Ottaa pattiin tuollaiset kaikki-mulle-heti-tänne-nyt-teinix-peelot, joiden pitää päästä sieltä mistä aita on matalin. Juuri tuollaisten tyyppien takia peli on kärsinyt rajusti ja me kovalla työllä pisteemme hankkineet saamme sitten loppujen lopuksi kärsiä. Sen verran, että nyt kun oikein julkisesti täällä myönsit tukevasi SP:tä ja annoit vielä statsisikin esille, voit olla varma että olet korvamerkitty mies. Pelaappas kiltisti tästä lähtien niin saatat saada pitää tähän mennessä hankkimasi pisteet. Pekken! Klikkaapa tuota alla olevaa banneria ja tutustu mitä rehtipelaaminen on. Lisää pelin säännöistä löytyy tästä linkistä Rules of Conduct
en kyllä et se asiassa peliä en ole pelannut varmaan vuoteen ja totani menin sinne SP servulle siinä huvikseen kattoon mitä ne duunaa siellä sitte mä lähin sieltä pois menin pelaamaan sinne Pelitukka vai Pelikaistako se nyt oli sitte vähän ajan päästä poistin koko pelin koska en mä vaan jaksa pelaa tota ja mulla on muutenki tuolla BF2142 täys rankkinen tyyppi ilman mitään SP nii ja siitä vielä että miks tuolla BF2142 on niin vähän servuja?? koska se löytää vaan jtn 100 max sitte välillä vaan 50 voisko joku kertoa? ja sitte BF2 tulee 4K servua.. mitä ihmettä
BF2142 on menettänyt suosiotaan mutta Bf2 jaksaa vielä porskuttaa. Olethan varmasti päivittänyt BF2142:n viimeisimpään versioon (muistaakseni 1.50)
No ei nyt varsinaisesti voi sanoa että epäsuosittu, mutta sen pelaajamäärä on aika nopeasti (verrattuna BF2:een) laskenut -> serverit vähentyneet. Itse en ole peliä edes hankkinut kun en ole mech-fani, mutta paljon on ollut foorumeilla puhetta, että häkkerit ja huijarit (sisältää siis myös statpadderit) ovat ilmeisesti suurelta osalta syypäitä suosion tippumiseen. En ole varma onko jo vai vasta lähiaikoina tulossa uusia kenttiäkin Bf2142:een. Voisi kuvitella, että pelaajamäärä kasvaa ainaskin hetkittäisesti uusien kenttien myöstä. Tiedä sitten...