Moi kaikille! Olen lukenut/etsinyt vastaavanlaisia ongelmia, mutta vastausta en niistä löytänyt! Ongelmana siis seuraava: Mikäli kone on ollut päällä useamman tunnin ja aloitan BF2:sen pelaamisen niin alkaa peli nykimään. Servereillä ei ole merkitystä (tekee saman serveristä riippumatta). Aluksi pingi näyttää hyvinkin alhaiselta, mutta noin 10 sekunnin välein se nousee taivaisiin. Pelaaminen siis käytännössä mahdotonta. -Kone ostettu noin kaksi kuukautta sitten, joten pölyn kertyminen tuskin syy on. -Virukset tarkistettu -Oletan että uusimmat päivitykset on Verkkokaupassa asennuksen yhteydessä laitettu... vai? -Koneen tehot pitäisi riittää -Peli asennettu uudestaan -muut ohjelmat suljettu taustalla -Muita pelejä ei ole, joten en tiedä tekeekö samaa muissa peleissä. Olen myös huomannut, että kone on hidastunut selkeästi käynnistyksen yhteydessä. Apu olisi kovasti tarpeen... Pääsiäinen ja tekemistä pitäisi keksiä Windows XP Home edition v. 2002 service pack 2 Intel(R) Core (TM)2 CPU 6600 @ 2.40GHz 2.4GHz NVIDIA GeForce 8800 GTS
mulla on samaa vikaa mutta pelaan noin puol tuntia niin se nykiminen katoaa et koita pelata yks peli nykimällä ja eiköhän se katoa mull ainakin katosi
Okei... Mä kokeilen tota. Mul on kyllä semmonen muistikuva että lennän servereiltä aika nopeesti pois just sen takia että pingi pomppaa niin ylös. Katellaan! Toivoisin vielä muiltakin vinkkejä tai omia kokemuksia vastaavasta!
Mystistä on, kone on kova ja nettikin nopea. Olisiko syytä tarkastuttaa HjT logi jos vaikka jokin erikoisempi pöpö olisi pesiytynyt koneeseen. http://keskustelu.afterdawn.com/forum_view.cfm/198 Koneen hidastuminen on yleisin syy, jonka vuoksi logeja yleensä tarkastellaan. Jos päätät laittaa login, selaile ensin vanhoja viestejä, joista aika nopeasti huomaa kenen ohjeita kannattaa noudattaa. Siellä kun aina välillä esiintyy "wannabe fiksaajia".