BF2:n mitalit ja kunniamerkit

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi oujee 15.07.2007.

1. oujee

oujee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Taas näistä hitaasti päivittyvistä statseista kun olen ansainnut ties mitä mitaleita, esim. puukkomerkin, mutta merkkejä ei kuulu eikä näy. Missä vika ku statsiongelmanhan piti olla korjautunut? Hitaasti ne päivittyy, sen tiedän, mutta alkaa pian loppua usko..

2.  
  3. piiska

piiska Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mulla jäi kerran saamatta parit mitalit. Ei koskaan päivittynyt. Varmaankin sama ongelma sinulla. =/

4. Sebu92

Sebu92 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jos itse tiedät sen saavuttaneesi, täytyykö sitä bling-merkkiä näkyä jossain? Eikö ego kestä paria merkin menetystä? ;) Pelaaminenhan on ihan samanlaista.

(koko viesti siis huumorilla, jos et tajunnut.)

5. Rottacom

Rottacom Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kierros täytyy pelata loppuun jotta merkit tulevat talteen. Kaikilta servuilta ei saa pisteitä eikä mitään merkkejä vaikka se on ranked servu lienee jotain vikaa niissä, kokeile jossain toisella servulla saada ne merkit.

6. liikeri

liikeri Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kärsivällisyyttä, EA painii statsi ongelmaa vastaan kokoajan parannusta pitäisi tulla joskus.

7. oujee

oujee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo toki huumorilla kaikki pelit ja muu tietokoneen näpräily :)! Siksi niistä vähän hätäilen kun haluttaa saada ne kaikki unlockattavat aseet. Ainakin minun kohdalla pelien käyttöikä pitenee huomattavasti kun on jotain saavutettavaa, josta on oikeasti jotain hyötyä -esim. dao-12 on karkandissa aivan lyömätön! Ne mitalit ovat mulle aivan yhdentekeviä mutta esim. bf2s-sivustolla omissa statseissani lukee, että Master Sergeantin arvoa ei saa ilman puukkomitalia ja sehän tietää sitä, etten saa unlockattua kaikkia tarpeellisia aseita jollen sitä saa. Tokihan ne sieltä kai ajan kanssa tulee! Mutta toki huumorilla kaikki eikä liian vakavasti :)!!

Ja tuossa taas valoa tunnelin päähän :)
    http://www.battlefield.fi/?page=84&tyyppi_id=1&ketju_id=1233

Viimeksi muokattu: 16.07.2007
  8. Sebu92

Sebu92 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    No tottakai tämä sitten on ongelma, kun on hyötyä, oikeasti saavutettavissa. Eikä pelkkiä vp:n pidennyksiä. ;)

9. oujee

oujee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tarkotus mulla ei ollu tehdä kärpäsestä härkästä eli mikään maailmanloppu tai lähellekään tämä ei mulle ole mutta ihan hauskaa viihdettä bf2 vain sattuu olemaan sadepäivien varalle! Kuulostin ilmeisesti aika bf2-riippuvaiselta ja nyt kun tuota noita kirjoituksiani luen niin ihmekös jos siltä näyttää :)! Että ei tässä mistään vakavasta ole kyse :)!

10. Karvinenj

Karvinenj Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  11. oujee

oujee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuon patsin latasin heti kun se ilmestyi. Uskon, että kyllä se ea vielä ongelman korjaa :)!

Jaa tämä sivu