Eli ongelma on seuraava, kun kirjaudun peliin sisään, niin tulee ruutuun ilmoitus: "Unable to find a valid play now server" Multiplayer osioon kun menen, niin ei löydä yhtään servua? Eilen päivällä pelasin ja kaikki toimi normaalisti, mutta illalla ei enään.Mitään muutoksia en ole tehnyt koneeseen.. Helppiä!! EDIT: Käyttiksenä on 32bit vista home premium EDIT: Tällänen ilmoitus tulee kirjauduttua Onko tuossa alhaalla kaikki ruksit oikein?
Play Now -nappulan käyttöä ei suositella, koska se saattaa nakata vaikka statspadding servulle ja sitten saattaa pian huomata että kaikki pelitilin tilastot on nollattu. Itse ruksittaisin vielä Ranked ja No password laatikot. Jos peli kuitenkin toimi muutamaa tuntia aikaisemmin, niin ongelma on luultavasti jossain muussa kuin itse pelissä. Oletko kokeillut napsauttaa tuota Update server list -nappia ja siltikään yhtään servua ei ole listaan tullut? Viime aikoina on ollut paljon ongelmia master servujen kanssa, jotka ylläpitävät noita listoja. Oletko kokeillut päivittää PunkBustersia käsin?
Äsken käynnistin pelin ja nyt löysi myös serveritkin Eilen illalla ei vielä toiminut.Mistäköhän on johtunut, että ei toiminut muutamaan päivään?
Eiköhän se ollut sitten joko palveluntarjoajastasi johtuva verkko-ongelna tai sitten master servujen. Itse en ole ehtinyt pelaamaan muutamaan päivään, joten en osaa sanoa. Talleta suosikkiservusi favorites listaan ja/tai ota niiden IP:t ylös. Yleensä IP osoitteella voi silti konnektoitua servulle vaikka tuon listan päivitys ei onnistuisikaan.