Kertokaas nyt te viisaammat, kannattaako teidän mielestä ostaa (hinta/laatu) Battlefield 2 Complete Collection vai pelkkä Battlefield 2? Hienoa olisi myös tietää, mitä ominaisuuksia tulee complete collectionin mukana. Pelkkä yksi lisämappi ei houkuta minua ostamaan peliä viittä euroa kalliimalla. Battlefield 2 sen takia, että pystyy pelaamaan kavereiden kanssa ilman hirveitä tehovaatimuksia, en tarvitse "osta bf3" vastauksia.
BF2 CC:n mukana tulee Euro Force, Armored Fury, sekä Special forces. Euro Force ja Armored Fury tosin sisältyvät uusimpaan 1.50-patchiin, joka on ilmainen, joten maksat 5€ lisää vain Special Forcesista. Itse maksoin lisää oikein mielelläni, koska sillä saa kahdeksan lisäkarttaa, lisävarusteita, uusia ajoneuvoja sekä uusia aseita, joita voi käyttää myös emopelin puolella. SF on enemmän jalkaväkipainotteinen kuin vanilla, mutta siitä huolimatta se on takuulla hyvää mättöä kavereiden kanssa.
Kiitos selvennyksestä. Menenkin heti kun voin ostamaan complete collectionin lähimmästä prismasta (täälläpäin ainakin maksaa 10€). Luulempa että siitä riittää huvia hintaansa nähden pitkäksi aikaa.
Modeja kannattaa kokeilla, eniten BF2 tyyliä tarjoaa Forgotten Hope 2. Realismia hakevalle Project Reality: BF2.
Olen kyllä noista nähnyt videoita, mutta ei iske muhun modit. Ostin kerralla, kunnollisen bäfäkakosen, en ala noita ilmaisversioita kokeilee.