BF2 ja project reality mod

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi jarijarf 14.07.2008.

1. jarijarf

jarijarf Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Downloadasin ja asensin kyseisen modin koneelleni eilen. Kuinka kyseinen modi toimii - luoko asennus jonkin oman käynnistystiedoston, josta kyseinen mod käynnistetään. Vai toimikoo mod normaalin BF2:n rinnalla.
    Itse en mielestäni ainakaan löydä yhtään servuja, jossa kyseisen modin kartat olisivat käytössä. Mod kotisivuiltakaan en tietoa pahemmin löytänyt. Koneelle on asennettu BF2, BF2: Special Forces, BF2: Euro Force ja BF2: Armored Fury...
    Voisiko olla että kyseistä modia ei paljoa edes pelata enää netissä... ?
    Netissä kyseistä modia on hehkutettu ainakin joskus... Onko kellään kokemuksia...

2.  
  3. Tarppi

Tarppi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä siitä pitäisi pikakuvake työpöydälle tulla jos sen on asennuksen aikana määrittänyt, eli ihan erikseen käynnistetään. Pitäisi siellä kyllä servuja löytyä, tarkista ovatko filterit kunnossa.

4. jarijarf

jarijarf Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo - sain pelaaman.. Olisi pitänyt lukea vaan tarkemmin. Olin downloadannut vain mapit ja itse core jäi lataamatta. Coren ladattua ja asennettua peli toimi ihan hyvin. Vaan tuli tiedostoille kokoa, yhteensä noin 2Gb.

5. BronzeA

BronzeA Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla ei kone ala lainkaan asentamaan corea, eikä levels pakettia. Koitin myös suorittaa järjestelmän hallitsijana. Sama juttu molemmissa. Kone miettii vaan jonkin aikaa ja sit ei mitään. Mulla on Vista home premium 64 bit. Ja pelkkä bf2 uusimmalla päivityksellä. Mikä vois olla vikana?

6. BronzeA

BronzeA Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sain asennettua kansiot. Oli ihme viive siinä. Mut nyt kun yritän käynnistää pelin niin kone herjaa, että yritin käynnistää bf2.exe:llä. Että pitää käynnistää peli pr.exe:llä. Enkä todellakaan oo niin tehnyt. Oon yrittänyt käynnistää pr-ikonista eli pr.exe. Kavereilla toimi heti, mut eipä tietenkään mulla. Mistähän kansiosta vois löytää pr.exe:n? Jos sitä kautta toimis. En löytänyt sitä mistään pr:n kansiosta. Apu olis nyt todellakin tarpeen..

7. jarijarf

jarijarf Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minä vastasin kysyttäessä "kyllä" short-cut icon to desktop.
    Kun tsekkasin pikakuvakkeen linkkiä antoi seuravaanlaisen polun:

K:\EA GAMES\Battlefield 2\mods\pr\pr.exe" +modPath mods/pr +menu 1 +fullscreen 1

Eli alku varmasti eroaa kaikilla, mutta loppu pitäis olla aika pitkälle samaa. Noista +-merkillä merkatuista en tiiä onko välttämättömiä...
    Mutta jos sitä ei kyseisestä kansiosta löydy, en kyllä osaa sanoa... :(

8. mazza13

mazza13 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mullakin lieviä ongelmia tän modin asentamisessa. Eli kaksoisklikkaan tota pr_core_setup tiedostoa ja mitään ei tapahdu. Mul on windows vista. Olisikoha tässä syy ongelmaan??

9. jarijarf

jarijarf Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    BronzeA & Mazza13:

Voi olla että modin asennus Vistaan ei toimi ihan täydellisesti. Ja alussa on todella aikamoinen viive...
    Varmistan vielä että asensitte ensin siis coren ja vasta sitten mapit...
    Tietenkin vois kokeilla asennusta yhteensopivuustilassa..?!?
    Harmi sinänsä - modi takaa yhden parhaista "1.-person shooting" (?) kokemuksista.

10. mazza13

mazza13 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    oon saanu ton moden asennetua tuskalla ja hien valutuksella:D mutta nyt kun yritän liittyä serverille niin peli kaatuu. mikäs nyt neuvoksi? että mulla sitte menee hermo toho vistaa ku mikää ei toimi:/

11. jansqu

jansqu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Latasin myös tuon project realityn, sain sen asennettua yhteensopivuus tilassa. pikakuvake tulee pöydälle kun valitsin sen tulemaan. peli lähtee käyntiin hienosti pääsee valitsemaan serverin. mutta kun kentän lataus on valmis peli sammuu ja en pääse pelaamaan, harmittaa. Minullakin käyttis vista. Onkos kellä vinkkiä mitä pitäis tehdä?

12. jansqu

jansqu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sain pelin toimimaan. muokkasin video asetuksia pienemmälle niin jo pääsi räiskiin.

Jaa tämä sivu