bf2 euro force/armored fury

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi niki28 03.10.2007.

1. niki28

niki28 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    eli olen ostanut aikoja sitten nuo osat ea downloaderista ja loader sivu näyttää että ne olisi myös asennettu. mutta en löydä yhtään servua jossa olisi näitä kenttiä, on vaan ne perinteiset karkand yms ja jokunen uus jalalabad yms mutta ei ainutakaan euro forces kenttää.
    ea downl. näyttää myös vaikka olen sen kautta ladannut ja onnistuneesti asentanut 1.41 pacth:in että se ei muka ole asentunut downl. managerissa on edelleen install vaikka juuri asensin sen. versio bf:ssä on se uusin 1.29........jotain olen sen tarkistanut

2.  
  3. Dittohed

Dittohed Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Oletko rekisteröinyt ne booster packit siellä EA:n nettisivuilla? Siellä pitää ilmottaa bf nimimerkkisi jolla pelaat...

4. Haywire

Haywire Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    EA Downloader ei pidä kirjaa siitä, mitä osia olet jo asentanut ja mitä et. Jos fileet on impattu koneellesi, install lukee aina sen kohdalla.

Noita EF ja AF mappeja kierrättäviä servereitä ei ikävä kyllä ole kovinkaan montaa, mutta ainakin yksi Gotland -servuista toimi vielä jokin aika sitten. Tosin pelaajia tuntuu olevan kohtuu myöhään iltaisin ja viikonloppuisin.

Jaa tämä sivu