Eli minulla on sellainen ongelma,kun pelaan ja saan pisteitä tai mitalin tai jonkun muun palkinnon.Mutta sitten kun menen katsomaan niitä mitaleja tai pisteitä sieltä BFHQ paikasta niin niitä ei olekkaan siellä.Suosikki ase ja luokka kyllä näkyvät mutta pelaamisaika tai muut eivät näy.Mitä pitäisi tehdä?
Nytten sitten vielä tuli sellainen ongelma että aina kun alotan jotain kenttää niin se heittää pelistä pihalle.Oon asentanutkin uudelleen.Ideiota mitä pitäs tehä?
http://evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php Lataa tuolta uusin PB setup, luulis ulosheittojen loppuvan. Ja onhan sulla uusin BF2142 Patch?
Punkbuster antaa bannit huijareille servereillä joissa PB on päällä. Jos käytösässi on vanha PB versio saattaa se heittää sinut ulos servulta ainakin BF2142:sessa. Itellä on kokemusta just tosta että PB oli vanha. Lataa sieltä linkistä se PB setup ja asenna se. Singleplayerin pitäisi kyllä toimia aina koska se ei ole edes netissä mutta mielumminhan sitä netissä pelaa kun tyhmiä botteja vastaan 1.25 pitäisi olla uusin patch, vaikka luinkin BF:n sivuilta että olisi julkaistu joku 1.4 BETA. Peli kuitenkin itse ilmoittaa aina kun kirjaudut sisään jos päivitystä tarvitset.