Eli mulla on ongelmana punkbuster battlefield 2142:ssa: kun oon liittynyt peliin, noin 5 sekunnin jälkeen lennän ulos ja ikkunassa lukee vain punkbuster. Toisella käyttäjällä pääsin serverille kerran, mutta kun katkasin ja vaihdoin servua, ongelma alkoi taas. Missä vika? Peli ja punkbuster on päivitetty uusimpaan versioon. Todella hyvä jos joku voisi auttaa. Tuntuu tyhmältä maksaa muutama kymppi pelistä, joka ei toimi.
lataa pbsvc ja pb setub ja sitte laita pb b päälle suotita valikosta kirjota sinne että services.msc noilla pitäs toimii
ja laitetaan vielä selvemmin: Lataat PbSvc -> Laitat päälle, sitten kysyy mitä tehdään laita -> Install/Re Install Punkbuster -> Next -> Sitten se tekee kaikkee, paina Next kun mahdollista -> Sitten kun se tekee kokeita jonkun aikaa pitäisi tulla ikkuna "All test is clear without eny erros" tms -> Next, sitten menet-> Käynnistä(tai jos on enkun kielinen Start)-> Suorita -> Kirjotat Services.msc -> etit listast Pnkbstr B, laitat oikeella hiirellä Käynnistä -> Laita vielä alas varmistamaan asia ja eikun pelaamaan!
Juu kiitos vastauksista, ongelma ratkennut. Kyse olikin jostain minun koneen merkinnästä EA:n rekisterissä.
Mikähän mahtaa olla vikana kun oon pelannu hetken aikaa servulla niin punkbusteri ilmottaa että PUNKBUSTER: pb important, ignoring queries 9008# tai jotain tollasta ja sit heittää pihalle. Oon päivittäny pb:n ja käynnistäny järjestelmän valvojana ja ajanu pbscv:n ja testi meni läpi mutta jostain syystä vaan ei toimi. prkl.
Ootko kokeillut tota mitä ehdotin ylempänä? Ja ootko päivittäny pelin uusimpaa versioon (tais olla 1.42)?