Bf 2 yhteys ongelmia

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi viketin 04.04.2008.

1. viketin

viketin Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Pystyn kirjautumaan käyttäjälleni täysin moitteettomasti. Mutta kun yritän päästä jollekkin serverille se lyö ongelmaksi
    "you have failed to connect. Please check your network connection(s) and try again"
    . (Bf on päivitety 1.41)
    Netti toimii muuten todella hyvin.

2.  
  3. viketin

viketin Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Huomasin kun kokeilin cs coursea, niin se päästää serverille, mutta se pätkii tasaisin väliajoin. Voisiko olla kyseessä jokin viirus, joka pärkittää nettiyhteyttä???

4. viketin

viketin Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Bf toimi hyvin n.viikon, mutta yhtenä päivänä se vaan sano tollain...

5. viketin

viketin Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joskus pääsen serverille mutta silloin tulee koko ajan connecting problems ja vähän päästä heillää servulta: connection to server has been lost.

6. Haywire

Haywire Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kannattaa ennemmin muokata viestiä, kuin laittaa useita peräkkäisiä samaan säikeiseen. Editointi nappula löytyy viestisi oikeasta yläkulmasta.

Sitten itse asiaan: onko käytössäsi langaton vai kiinteä verkko? Oletko tsekannut pingin kyseiseen serveriin ennen siihen liittymistä? Jos pingi on suuri, niin kannattaa etsiä pienempi pingisiä servuja. Jos englanti taipuu, niin >täältä< löytyy joitain vinkkejä.

7. iletyz

iletyz Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itellä oli viikko sitte ihan sama ongelma. En löytäny mistään mitään tietoa et muilla ois ollu vastaavanlaista ongelmaa. No kokeilin sit kaiken muun jälkeen muuten vaan sammuttaa virustorjunnan ja sehän toimi. Mulla oli Avast! ja huomasinki et ongelmat oli alkanu heti ku se päivitti ittensä. No vaihoin sen tilalle AntiVirin ja nyt pelittää tosi hyvin. Ei mitään tietoa mistä ongelma johtu mut tämä autto mulle.

8. viketin

viketin Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitti vinkeistä, mutta ongelma johtui sygatesta. Sygaten olisi pitänyt päästää peli lävitse mutta ei sitä tehnyt joten suljin sygaten kokonaan ja peli toimii taas hyvin. Btw mulla on avast!

Viimeksi muokattu: 08.04.2008

Jaa tämä sivu