Tarvitsisin 22" näytön jouluksi ja olisin ostamassa BenQ FP222WH, mutta onko hyvä ja onko parempia olemassa..? (hinta luokkaan 300€) Näytöön olis tarkoitus liittää xbox 360 ja tietokone ja boxsini on vanhaa mallia, joten tarkoitus olisi liittää vga-kaapelilla.
Acer AL2216WSD 22" ---> 50e halvempi, samat resot, kontrastit ja vasteajat. Acerin näyttö yli kilon kevyempikin. LG L222WS-SN 22" ---> 60e halvempi, samat resot, vähän parempi kontrasti, sama vasteaika. (EI dvi liitäntää!) Samsung SyncMaster 226BW 22'' ---> 20e kalliimpi, nätti, monen suosikki, 2ms vasteaika! 3000:1 kontrasti, taitaa olla vain DVI liitäntä. Liitännät helppo vaihtaa adaptereilla. Siinä vähän vaihtoehtoja. Eipä tossa Benqussa mitään vikaa ole, kyllä sellainenkin minulle kelpaisi!
minun mielestä ihan hyvä on,muuta viikko ollu käytössö. Skaalaa mielestäni ihan hyvin ja liitännät D-sub,DVI ja HDMI. PS: En oo hifisti, enkä ymmärrä mistään mitään, kerroin vain mielipiteeni.
Mulla ollu vähän yli vuoden toi BenQ FP222WH, mitään vikoja ei ole ollut. Ei ole mitään moitittavaa kyseisetä näytöstä. Jos vain rahat riittävät niin osta pois.
Taitaa olla jo vanha aihe mut tos samsungis on kyl myös VGA liitäntä ja molemmat kaapelit tulee mukana