Olisi kiva kattoa että paljon täällä on porukkaa jotka pelaavat Battlefieldiä. Kertokaas siis mitä "modeja" pelaatte ja kauan olette pelanneet? Ja nick tietysti. Itse pelaan ihan bf 1942 ja Desert Combattia sekä "uutta" Desert Combat Final:ia. Ja olen pelannut ehkä noin ~yhden vuoden. Ja nick on capt. Tumedz.
Joo pelannu olen tota loistavaa peliä. Nick o ArticFront[FIN]. Pelannu Battlefield 1942 perinteistä Secret Weaponia, jonka lento jäi lyhyeksi uusien modien kans. Desert Combat o veiny kyllä joskus nolife viikoksi. Battlefield Vietnam myös o loistava ja kattosin sen ny kuitenki modiksi ku sama engine o. Tietty yksinpeli ei nappaa yhtää vaa tää loistava nettipeli sai mut lopettaa Countterin pelaamisen kokonaan. Desert Combat Finalia en oo viel kerenny lataa ku tuli hommattua elämä tässä, mut pitää varmaa mennä seki pilaamaan viel kuiteski
BFV:n enginehän on päivitetty versio BF1942:sta, joten en modiksi luokittelisi. Galactic Conguest vielä tuohon ID_DNA:n listaan lisään. Nikki on [FMB]Vihtahousu. Tosin muuttokiiereiden takia en ole ehtinyt muutamaan viikkoon konetta aukaisemaan.