Pätkii fx 5200 vaikka kuin minimi asetuksilla, tosin default asetuksilla toimii vain vähän pätkimällä en tiedä mistä johtuu. Pätkiminen saattaa johtua boteista. Netissä en ole vielä kokeillut. Ja laitetaan vielä koko kokoon pano: GeForce FX 5200 128MB, AMD Athalon 1700+(1.46 GHz), 640 MB RAM, MSI K7T Turbo(tai joku sellane).
Battlefieldit tykkää syödä muistia aika paljon. Ja näytönohjaimen minimivaatimus on "3D accelerated GeForce3 64 MB or equivalent DirectX9 compatible videocard", eli ei kannata ostaa peliä jos on huonompi kortti -- sen sijaan voit kokeilla toimivuutta sitten jos/kun pelistä ilmestyy pelattava demo.
Moro! Mulla toimii ihan mainiosti 64megasella Ge force2 mx/mx 400 kortilla.Uusimmalla ajurilla. Vanha battle ei suostunut oikein pyörimään mitenkään mutta ostin läskisti muistia(256-768), jonka jälkeen toiminut mainiosti kaikki pelit, (Lukuunottamatta colin3 ja prince of persiania, toki varmaan muitakin.) mitä olen pelaillut. Muistini on 266 ja emo on epox8kha+, xp1700+ athlon.
Tuli tuossa vietam:issa shader tuki, mutta nähtävästi ne ei ole pakollisia, joten kyllä pitäisi toimia hiukan vanhemmallakin ohjaimella. Muistista Battlefield kyllä tykkää =)
Mulla pykii toi välillä vaikka on 3200+barton-512mb ddr400-radeon 9700 pro. Hirveä muisti syöppö eli kannattaa panostaa muistin määrään kun tätä pelaa.1024mb on oikeen hyvä määrä nimim.muistikauppaan menossa!
Niin ne moninpelit tahtoo vetää kaiken muistin aina loppuun en tiiä mut eikös cfg voi vähä tweakata et pelittää nopeemmin?? Ainaki ittellä on enemy territoryssä aika "extreme" tweakit päällä, hyvä et punkbuster antaa pelaa. Mutta pyöri aika kiitettävästi ainaki linukassa. [offtopic] Kait sitä pitäs kohta päivittää masiinaa ku tulee halflife ja doom. Tällä vanhalla radeon 8500 ei paljoo mitään uusii pelejä pelailla ja muistiiki o vaivaset 512 ja vielä sairaan hidasta
Voisko joku viisaampi valasta tosta tweakkauksesta kun tykkää pätkiä, laittas vaikka jonku linkin suomalaiselle tweakki sivulle. Ois vaa mukava päästä lahtaa vietkongeja ilman pätkimistä.