elikkä en nyt tiiä kuuluuko tää tänne vai tonne PC:n rautaan liittyvään keskusteluun, mutta kysäsempä nyt täälä. mulla on Phenom II X4 955 - 3,2 GHz prossu, Sapphire Technology PURE CrossfireX 790GX socket am2+/am2 (SB750)emo, Sapphire Radeon 4870HD vapor-x näyttis vähän kellotettuna, ja 4gb keskusmuistia. Miten/millä asetuksilla pyöris tuo Battlefield Bad Company 2 tällä koneella? en haluais kuitenkaa mitään ultra low asetuksia laittaa, sehän ois sama ku pelais tetristä... joten jos ihmiset viittisitte vastata tohon, oisin kiitollinen
omasta mielestä noilla pääsee jo hyvällä tuurilla maksimiin.riippuu taas sitten siitä että onko iso hälinää tietyssä kohassa jolloinka alkaa lagaa
Kyllä noilla ihan hyvin sitä pelaa. Miten sulla pyörii esim. Modern Warfare 2? Bad company 2 on juuri 4-ytimisille prosessoreille suunniteltu peli.
juuh, no tuol system req. labsis se viiva menee n. sentin minimin yli, eli recommended failaa. siel se valittaa rossua ja näyttistä, vaikka mulla on just tuo 4870 mikä recommendedis lukee, ja vieläpä kellotettuna... niin siis tosiaan osat ei ole kiinni vielä mitä tuola luettelin prossu ja emo pitäs kohta alkaa vaihtaan, kuhan jaksas eka purkaa koneen. muut osat(muistit,näyttis) on... saako näyttiksestä sitten jotenkin "enemmän tehoa" tolla paremmalla emolla ja rossulla jokka tossa pöyällä on vielä paketissa? eli kun näyttiksessähän pitäis olla puhtia ihan hyvin, GPU taajuus 790MHz ja muistin kellotaajuus 1100MHz, mutta siltikään ei kestä laittaa kovia asetuksia esim far cry 2, joten siinä ainakin on prossu pullonkaulana.
Se sun vanha prossu (mikä lie) on varmaan ollu pullonkaulana tolle sun näyttikselle, joten kun saat uudet osat kiinni niin pitäis pelaaminen sujua paremmin.
juuh elikkä osaisko kukaan sanoo et millä asetuksilla/resoilla pyöris sitte tuo BC2 phenomilla ja kellotetulla 4870hd:lla(790, 1100)? fps vois olla vaikka semmonen ~40? E: niin ja tosiaan, mulla on tosta 4870 se 2gb versio!
Veikkaan että kyllä se pyörii varsin sulavasti noilla sun uusilla osilla korkeammillakin asetuksilla.