Mitä mieltä olette pelistä ? Ite pelaillut pari päivää ja hyvältä vaikuttaa, olen pelaillut myös paljon bf2 peliä (tosin tuohon vähä kyllästynyt) ja mielipiteeni on että kivasti sai taas innostuksen beeäffä peleihin. Mainiot grafiikat (1600x1200 ja nupit kaakossa), hyvät aseet ja kivat pelimoodit antaisisin 9/10 arvosanaksi. Tätä tulee pelattua viel kauan. Miinuksena tosin pitää sanoa beeäffien normaalit ongelmat kuten statsien päivitys jne. Alussa oli vähä ongelmia "invalid cd key" ongelman kanssa ku ostin netistä tään pelin ja ea downloaderilla latasin koneelle. Sain toimimaan ku vaihoin windows käyttäjänimeä heh. Janne
Kyllä tuolla kokoonpanolla kuuluukin pyöriä täysillä . Sen verran hyvältä näyttää . Itse en oikeen pitänyt uudesta bf:stä vielä jatketaan tuolla vanhemmalla bf2:lla .
Ite latasin demon vähän aika sitten. Ei oikein iskenyt. Tiedä sitten kuinka hyvä kuvan tuo Demo antaa itse koko pelistä. BF2 ei paljon ole kokemusta mitä vähän parilla kaverilla tullut pelattua. BF2 iski minuun paljon enemmän. Tuo BF 2142 on omasta mielestä hutastu BF2 päälle. Kaikki perus aseet ovat vanhjoa tuttuja BF2:sta. (kaikki ampuvat luoteja ja yksi raketteja ) Ainoastaan se mecha oli mielenkiintoinen ajoneuvo. Pari futuristista lelua lisää niin olis ollu paljon mielenkiintosempi.
Muuten ihan hyvä peli, mutta tällä paskemmalla koneella lagaa niin perkeleesti, eikä rahaa ole uuteen. Ongelmia kyllä vielä riittää, kuten ukkojen ihme vammailu, jolloin on vaikea edes tähdätä vihuja, ja statsien päivityksissäkin kusee. Myös kun hyppää yhdestä kopterista kuskin paikalta ulos, kopteri aina liiskaa hyppääjän ilmassa. Noh, Titan moodista kuitenkin plussat.