Eli eli, kun menen serverille pystyn olemaan joku 20 sec ennenkuin tulee ruudulle jokin PB ilmoitus ja sitten heittää pois ja sanoo PunkBuster. Olen ladannut uusimmat päivityksetkin. Se väittää jotakin avainta fffff tai jotain tollasta. Voiko tuon ratkaista?
No sama kävi mielessä, mutta minulla on ollu tää joku pari päivää niin, muina päivinä olen päässyt normisti pelamaan... no, kokeillaan sitten asentaa uusiksi. Muuten, mähän oon käyttänyt sen Cd-Keyn, niin miten voin asentaa uudelleen?
Ei se cd-key mikään kertakäyttöinen ole, mutta samalla key:llä täytyy olla sama levy pesässä kun taistelee.
Hmmm... toi vähän arveluttaa mua, koska cd-keythän on sitä varten ettei waretettuja pelejä voi pelata netissä (tai jotain sellaista) ja mähän oon käyttäny kertaalleen sen.
Kyllä se cd-key käy ihan normaalisti jos asennat sen uudelleen ,sama juttu kun Counter Strike Sourcessakin ,olen asentanut sen 4 kertaa uudelleen ja aina käyttänyt samaa keytä joten kyllä se toimii.
Onkos sulla Vista? Mulla heitti kans jotai erroria, mutta ohjelman suorittaminen järjestelmänvalvojana auttoi. Eli BF2142 pikakuvatetta oikeella hiiren namiskalla -> Ominaisuudet -> Yhteensopivuus -> Rasti 'Suorita tämä ohjelma järjestelmänvalvojana' -kohtaan.
No eipä ole Vistaa, mielestäni p***a. Mutta mutta, asensi uudestaan ja menin pelaamaan ihan normisti, kesti peräti 10 minuutti niin heitti samasta syystä uudestaan ulos...
Itsellä tuon ongelman korjasi vain PunkBusterin päivitys. http://www.evenbalance.com/index.php?page=support-bf2142.php
aja tuo pbsvc crazin linkistä ensiksi uninstall-> reboot sitten reinstall-> reboot ja pelaamaan. ja jos on palomuuri niin salli seuraavat palvelut manuaalisesti. Pnkbstr A & B. toinen on muistaakseni bf2142 punkbuster kansiossa ja toinen windows/system32 kansiossa
Kannattaa avata Windowsin palvelut (suorita -> services.msc ). Tuolta pitäisi löytyä semmoinen kun PnkBstrA. Katso että manuaalilla käynnistyminen. Jos tätä ei löydy kokeile uudelleen asennus ja punk busterin päivitys. Itsellä ei ole koskaan toiminut Bf2142 ilman pnkbusterin päivitystä.
Sorry, mutta mä oon ihan sekasin missä mennään. Eli: @Liikeri: eli siis unsitillaan pelin->buuttaus->install->buuttaus-> Pelaamaan? @Crazi: Mistä Suorita? Mä en oikeen hokaa mitä sä tolla yrität kertoa että mistä suoritan.
Käynnistä -> Suorita painike (eng. run) -> services.msc ja kato löytyykö. Sitten lataa ohjelma: http://websec.evenbalance.com/downloads/windows/pbsetup.exe Tuon avulla päivität punk busterin. Lyhyt ohje: Avaa pbsetup.exe - ohjelma päivittää itsensä (Paina "i agree" aina, jos kyselee sopimuksista yms). Tämän jälkeen paina "add game". Valitse Battlefield 2142. Pbsetup tarjoaa polkua, missä peli sijaitsee. Varmista, että se on oikea. Paina ok. Tämän jälkene painat "check for updates". Nyt punk buster päivittyy. Softapalomuuri saattaa kysellä, hyväksy tällöin kaikki. Tämän jälkeen voit poistaa pbsetup:in.
Johan nyt on kumma kun ei toimi! Vieläkin valittaa "Losing Key Packets: (b)ffff 0001"... perhana, alkaa mennä hermot tässä, kun haluaisin pelaamaan
Kyllä kyllä. Johan nyt on kumma kun ei pelitä yhtään, sääli sinänsä... Miks musta tuntuu että oisin tehny jotain väärin? Oisko vielä neuvoja tähän ongelmaan?