Eli, mulla on uusin päivitys asennettuna (1.41) mutta aina kun etsin servuja, laitan ruksin siihen "Same version only" niin tulee vain pari servua mutta kun en laita rastia niin siellä näkyy ainkin 400-500 servua ja yritän mennä johonkin niistä niin tulee että mulla olisi muka vanhempi versio vaikka uusin päivitys on asennettuna. Mikä olisi ongelmana? + Mulla on punkbuster asennettuna ja updatennut senkin.
Kokeileppa asentaa peli ja päivitys uudestaan. Liikaa bäfää hakanneena voin sanoa, ettei kannata ihmetellä jos peli sekoilee tai lakkaa toimimasta. Sitä ei myöskään enää päivitetä, joten kaikki jäljellä olevat bugin on ja pysyy. Servuhaku on muutenkin suht sukka. Ei kannata laittaa rastia oikeastaan mihinkään ylimääräiseen.
Miten niin ei päivitetä? Juurihan siihen on tulossa versio 1.5 joka tuo mm. uuden mapin. Jos bäfää olet paljon hakannut luulisi sinunkin tarkkailevan sivua nimeltä battle.fi. Omasta mielestä servuhaku toimii hyvin. E: No kyllä se servuhaku tosiaan vähän lagittaa, itsellä ainakin silloin kun valitsee lähes täyden servun niin menee kauan ennen kuin saa ne tiedot ladattua siihen "infoon".
No perhana. Pyydän anteeksi. Tuohon on viime aikoina todella nihkeästi tullut minkään näköisiä päivityksiä. Ja tosiaan en ole bäfää pelannut pitkään aikaan, mutta kuitenkin uudella patchilla. Kyllä se servuhaku toimii, mutta en voi sitä kyllä mitenkään kehua. Battle.fi:stä juuri tänään tarkistin päivitystilanteen. En vain odottanut niiden tekevän enää uutta, kun ei tosiaan pitkään aikaan ole mitään kuulunut. Eikä ole mielestäni ollut syytäkään odottaa. Battle.fi:in tuli 1.41 päivitys 16.11.2006 17:43.