Joo eli mulla on ollu tämmönen ongelma jo ku ostin kyseisen pelin. Siis kun käynnistän pelin niin se toimii noin 10 sekuntii normaalisti ja sitten kuvan menee niin huonoksi, ettei siitä erota mitään(paitsi ulkomuistista). Samoin pelissä esim. taivas muuttuu vihreäksi ja kranu keltaiseksi. Joskus olen niin onnekas, että se toimii normaalisti, mutta jos muistankin ettei winamp ole päällä/joku mesessä kehtaa häiritä ja käytän ALT+Shift niin palattuani pelin ääreen, kuva sekoaa taas. Näyttiksenä on Asuksen GeForce 8800GTs 512 mb ja uusimmat ajurit käytössä. Tässä on vielä havainnollistavia kuvia. Niinkuin voi huomata niin pelaaminen on hieman hankalaa ;D Olisin erittäin kiitollinen auttavasta vastauksesta.
Mites muut pelit, toimiiko ongelmitta? Saattaa olla että näyttis on rikki. Tai sitten lämmöt on liian korkealla. Ootko koittanu perussettiä että asentasit sen pelin uudestaan? Jos käytät vistaa muista suorittaa peli järjestelmänvalvojana.
Suurin osa muista peleistä toimii ihan ok, mutta samaa ongelmaa toistui mm. NFS Most Wantedissa ja Combat Armsissa (harvoin), mutta kummankin pelin sai kuntoon kun painoi ALT+Shift ja sit takasin. Ja kummassakaan tuo ilmiö ei ollut noin paha. Näyttiksen kanssa on ollut ongelmia, mutta ei se varsinaisesti rikki pitäisi olla ja lämmöt on mielestäni erittäin alhaiset ~55 C pelatessa. Asensin pelin just vähän aikaa sit, joten en usko uudelleenasentamisen auttavan. Ja vielä käytössä on XP <3 ;DD
Niin no ei sulla sattus olee toista näytönohjainta tai ketään jolta lainaisit? Testaisit tuleeko sama ongelma..
Ei ole vanhempaa näyttistä, enkä usko että kukaan jaksais lainata mulle omaa näyttistään. Vähän toivotonta on kyllä ollut tän 8800GTS:än kanssa, kun noissa 8800-sarjalaisissa tuntuu olevan niin paljon noita vikoja yleensäkin. Mutta jos vika olisi (niinkuin varmaan onkin) näyttiksessä, niin eihän jälleenmyyjän takuu kata tämäntyylisiä "vikoja"?????
Paha sanoa. Jos lähettäisit sen takuuseen, ja jos sama virhe ilmenisi takuuhuollossa, jälleenmyyjä luultavasti korvaisi uuden. MUTTA, on mahdollisuus että sitä vikaa ei sillä kertaa kun ne siellä huollossa testaavat näy. :S En ole henk koht joutunut kertaakaan palauttamaan näytönohjainta. Ehkä joku jolla on kokemusta voisi kommentoida...
Jos näyttis on alusta asti mokaillut BF2 näin, niin eiköhän takuun pitäisi kattaa.Jos ei ole itse rikkonut, niin eiköhän se ole firman vika.
Kyllä se on firman vika, mutta olen 80% varma, että jos vien sen takuuseen niin se toimii siellä testauksessa, koska olen saanut sen pelin parhaimmin toimimaan juuri avattuani koneen ja käynnistämällä pelin.
Ootko kokeillu ramin vaihtoa?Tai jotain muuta vastaavaa.Jos ei se sulla toimi ja sul on se oikein asennettu jne, niin kai sun pitäs jotain korvausta saada.
Oikeestaan mitään vaihto-osia mulla ei ole, joten ramia en voi testata mitenkään. Mites sitten menettelen jos yritän viedä korjaukseen tjtn. niin vienkö Verkkokauppaan (josta ostin sen) vai minne??
Joo no lähetin sinne huoltoon sähköpostia ja pistin noi kuvat liitteenä ni ne sano, että tuo vaan huoltoon, mutta en mä vielä vie sitä näyttistä sinne ku oon menossa kesäks matkusteleen ja en sitte tiedä kun siellä sanottiin huollon kestävän vähintään 10 pvä, joten sillon olen jo varmaan pakkaamassa tjtn. Vien sitte kuitenki sen myöhemmin kesällä huoltoon, ku siinä on vielä takuuta ~2 vuotta jäljel. Kiitos vastanneille =)