Tossa radassa mulle tulee tossa hiekalla sellasii mustia kuva häiriöitä kun ammun aseella.Vähän niinku salamoja.Ne tulee tohon maahan ja välillä tohon ilmaan.Etenki tossa hiekalla jenkkien basessa ja siellä lähellä rakennuksilla MEC:llä.Tässä vähän kuvaa minkälaisessa alueessa tulee niitä häiriöitä,vaikee oli ottaa kuvaan niitä häiriöitä.Ei muualla tota rataa tuu häiriötä/muissa mapeissa.En oo ainakaa viellä huomannut.Ongelma alkoi eilen illalla. http://i61.photobucket.com/albums/h67/Mestaus/Outoo.jpg Uusimmat ajurit on haettu.Näytönohjain on 6600GT. Lämmöistä en ole tietonen.Voisko esim.Pölyistä johtua?(Lämpenee näytönohjain)Everestin lisenssi mennyt umpeen.SpeedFun en oikee löydä sillä niitä lämpöjä. Kysymys kuuluu sitten,mistä voisi johtua?
eikös everestissä ole ilmainenkin versio? Ja voihan sen aina uudestaan asentaa.. Kokeile eri grafiikka-asetuksia jos niillä olisi vaikutusta, itse en kyllä ole tuollaista nähnyt enkä tiedä muitakaan. Karttahan tuli päivityksen mukana eli olisiko siinä mennyt joku pieleen?
Kuvassasi pilvien yläpuolella näyttäisi leijuvan 2142:n Titan Tai sitten sulla on Independence Day - modi heh
Onhan siitä ilmanenki,mutta emmä sillä saa mitään lämpöjä näkyviin.Ei auta mulla ainakaan uudelleen asentaminen everest ulmimatessa valittaa,että on päättynnyt se käyttö aika.Siis oon ton sotkennut tolla paintilla siinä oli vaa serverin IP ja tällästä. No eilen kyllä asensin deluxe-editionin sitä ennen oli ollut normaali bf2:nen tilalla,halusin ton special forcesin.Hmm....No, mutta asennuksen jälkeen alko vasta paljon myöhemminki tuo.Itse ainakaa uskois,että siitä johtuu vai mitä mieltä olette?
Ongelma voi olla biiffin valoasetuksista kiinni, jos olet laittanu lighting-asetukset täysille ni sit saattaa tulla pieniä grafiikkabugeja. Itelleni ei oo kyl koskaan tullut...
Oletko kellottanyt näytönohjainta? Itselläni on 6600GT TDH ja kun laitan hieman lisää kelloja pelatessani, niin tuollaisessa avomaastossa tulee kuvailemasi kaltaisia häiriöitä. Tosin minulla vihreita *8) Eli jos olet kellottanut näytönohjainta, ja vaikka et olisikaan, niin laske hieman ja kokeile sitten. EDIT: Vakiotuulettimella alkoi nuo häiriöt näkyä aikaisemmin. Asensin paremman näyttikseen ja koteloon yhden ulospäin puhaltavan tuulettimen ja sain kellotettua enemmän. Eli vaikka et olisikaan kellottanut näytönohjainta, niin kokeile todellakin poistaa pölyt kotelosta ja asenna vaikka lisätuuletin.
En oo kellottannut yhtään. Muuten Spec0ps niin kun laitoin tota valoasetukset täysille niin kappas mulla ei oo tullut enää niitä häiriötä. Palaan viellä asiaan jos alkaa tulemaan.