Elikkäs tällänen ongelma. Asensin Bf2 forkkauksen jälkeen uudestaan,samalla tavalla kuin aina ennenkin. Pääsen Bf2 "Aulaan" ja serverit tulee näkyviin -> yhdistän serveriin mutta kun pääsen sisälle ja valitsen Luokan milla pelaan esim Medic ja respaannun niin tulee lukemaan Connection Problem Oon pelannu Bf2 jo kolmisen vuotta mutta ennen ei oo tullu tälläsiä ongelmia vaikka aina samalla tavalla asentanu ja päivitys ladattu 1.41 Virustorjunta on Avast ja voiko johtua Avastista tämä vika?
Oletko koettanut päivittää PunkBustersia käsin ja sallinut sen prosessien liikenteen verkkoon (pnkbstra.exe ja pnkbstrb.exe)?
Mul ois tällanen ongelma, ku meen pelaa ni ei löydy ku kaks servuu ja ku joinaan jompaankumpaan ni se heittää ulos servulta ja tulee tämmönen teksti "PunkBuster kicked player "xxxx" (for 0 minutes) Restriction:Inadequate o/s Privileges" Voisko joku auttaa?
@RaNgErii: Pelaa sellaisella pelaajatilillä, jolla on järjestelmänvalvojan oikeudet. Asenna myös 1.41 batch niin näet useampia servuja.
Onko kellään heittää kokemuksen perusteella neuvoja, mitä tehdä kun yrittää joinata servuun, niin game message ilmoittaa "Your CD key is not valid" Kaikkia ohjeita olen yrittänyt mitä netin syövereistä olen löytänyt ja EA teknisen tuen siivittämänä, mutta ei niin ei. EA tuen ohjeiden mukaan tehtynä peli toimi hetken, mutta taas seuraavalla peli kerralla sama viesti.
http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php tuon kun lataat niin päivittää ja pitäs toimia.
latasin sen kyllä mutta se sanoo et mul ei "tarpeeksi" käyttö oikeuksia et voisin lisätä sen sinne bf2 pb kansioon
ihan vaan työpöydälle heität sen ja avaat siinä, sitten vaan i agree siihen lisenssi juttuun sitten vaan add game ja otat siitä listasta battlefield 2 ja check for update, ei pitäs olla vaikee homma, jos palomuuri kysyy että sallitaanko ohjelman pääsy niin salli.
Nyt tietävät ois ihana saada apua ja kiireesti. Eli ongelma on, että BF 2 ei moninpelissä toimi.. Käyttäjällä pääsee sisään, ei pitäisi siitä olla kiinni, iso määrä servuja latautuu näytölle, sittenkun sieltä valitsee jonkun ja menee sisään, saa se pelin ladattua, ja kun painaa Join Game, avautuu tuttu pelinäyttö jonka jälkeen se nakkaakin ulos servuvalikkoon, ja PunkBusterin kikin syynä on jokin Failure homma.. Missä mättää?
PBsvc-ohjelma auttaa usei PunkBuster-ongelmien kanssa... Itselläni tulee myös liuta servuja nokan eteen ja päästää pelamaan noin 10 sekunniksi, jonka jälkeen PB kickkaa ulos. Ongelmaan auttaa PBsvc, joka minun pitää suorittaa nykyisin AINA ennen BF2 pelaamista. Eli kokeile. Jos toimii, niin kokeile seuraavan kerran ilman PBsvc:tä ja jos ei toimi, jatka tuon käyttämistä. Ei tuota suurta vaivaa. PBsvc siis tarkastaa ja korjaa PunkBusteria, tarvittaessa myös uudelleenasentaa sen.