Eli siis. Onglema on Battlefield 2:en moninpelissä. Käynnistän pelin, ja menen "Multiplayer". Peli ei löydä servereitä kuin aivan muutaman, ja niihin ei pääse. Kun yrittää mennä serveriin, tulee ilmoitus: "Please check your network connection(s)." Kaverillani oli joskus tämä sama ongelma, mutta sai jotenkin toimimaan. Koneeni täyttää vaatimukset, ja käyttiksenä on Vista(myös kaverillani on Vista). Toivoisin, että joku osaisi auttaa, koska ei tule mieleen muuta keinoa pyytää apua . Terv. Jani PS. Päivityksiä olen kyllä koittanut ladata/asentaa, mutta ei ole auttanut. Ja jos tosiaan haluaa lisäätietoa, joka auttaisi, vastaan erittäin mielelläni.
Mene Everbalancen sivuille ja päivitä PunkBuster käsin >>LINKKI<<. Tarkista ettei palomuurisi blokkaa BF2.exeä, pnkbstra.exeä tai pnkbstrb.exeä. Pelaathan peliä sellaisella tilillä, jolla on järjestelmänvalvojan oikeudet tai vaihtoehtoisesti olet antanut BF2.exelle ko. oikeudet. Viimeisin pätsi on versioltaan 1.41. Kun pelisi on käynnistynyt, näet versionumeron näytön kulmassa. Sen pitäisi olla 1.1.2965-797.0. Jos se on jotain muuta, korjauspätsin asennus on epäonnistunut. Asenna siis uudestaan jostain muusta lähteestä ladattu 1.41 pätsi. Jos edelleen tulee network connection erroria, niin sitten pitänee tarkistaa että mokkulastasi ovat seuraavat portit auki: UDP 27900 UDP/TCP 29900 TCP 80 TCP 4711 TCP 29901 UDP 1500-4999 UDP/TCP 1024-1124 UDP 28910 UDP 16567 UDP 55123-55125 Mokkulasi manuaalista varmaan löytyy apua noiden tarkistamiseen ja avaamiseen. EDIT: TYPOJA
Ei toimi vieläkään. Kaikki oikeudet on annettu BF2:elle. Punkille en voi antaa, koska en löytä ohjelmaa, jota lisätä. Portit on kyllä auki, ja uusimmat pätsit mukana. Tuo antamasi koodi myös täsmäsi.
Oletko kokeillut tätä. Ainakin kaverin vistalla rupesi pyörimään, kun lähetin kyseisen tiedoston hänellä.
Juu speksit eli onko läppäri vai desktop, prossu, muistit, kovalevy, emo ja näytönohjain -tyypit ja koot. WLAN on osoittautunut ainakin BF2:n tapauksessa ongelmalliseksi, Jotkut ovat käsittääkseni saaneet homman pelittämään langattomastikkin, mutta tuohon en osaa nyt sanoa mitään tarkempaa. Jos mahdollista kokeilla piuhoilla, niin tee se.
Jotain mitä osaan sanoa: PC Käyttis: Vista Suoritin: Intel(R) Core(YM)2 CPU 1.86GHz Hard: 320GT RAM: 2GT 32 Bittinen Indivia G-Force 8600GT Enempää en osaa kertoa. Ja puihoilla en pysty kokeilemaan. Ainoa piuha(mikä onkin kiinni), on koneesta "mokkulaan". "Mokkulasta" tuonne modeemiin jne. on langaton.
Itselläni on sama vika palomuuri päällä eli löytää vain muutaman servun joihin ei voi liittyä, mutta jos suljen palomuurin niin servereitä löytyy yleensä päältä 2000 ja kaikki toimii mahtavasti. En tiedä mikä on vikana ja olen sitä yrittänyt korjata, mutta mitään en ole ainakaan vielä keksinyt. Palomuurina toimii ZoneAlarm
Ei auttanut poistaa minulla palomuuria käytöstä. Tosin, en poistanut kaikkea, mutta en uskoisi, että siitä on kiinni (?)
ZoneAlarmissahan pitäisi olla mahdollisuus antaa tietyille ohjelmille/prosesseille lupa internetliikenteeseen. Tuossa ikaisemmassa viestissäni jo kerroin, että BF2.exe, pbkbstra.exe ja pnkbstrb.exe tiedostoille pitää sallia verkkoliikenne. Jos teillä ei ole itse mokkulassa rautatason palomuuria tai jos ette ole NAT:n takana, niin älkää hyvät ihmiset laittako palomuuria koneestanne pois päältä. EDIT: @JaHeFu Millainen modeemi sinulla on, siis se johon koneessasi oleva mokkula on langattomasti yhteydessä? Eikö siinä ole LAN -johdolle paikkoja? Ethän muuten vaan käytä mitään DNA mokkulaa vai mikä palikka se on joka hoitaa langattoman liikennöinnin koneestasi itse modeemille?
Eli siis. Johdantoa: On siis ADSL loota tuolla autotallissa, jonne tulee PHP:ltä(nyk. DNA?) yhteys. Siitä menee johdolla D-Link:in lootaan. Siitä on langattomasti USB-sovittimeen, joka on koneessa kiinni. Tuossa ADSL lootassa on nuita paikkoja, mutta niistä menee vielä tuonne D-Linkin boxiin.(Taiteellinen ilmaisuni asiasta) Tosiaankaan, ei ole sitä (esin DNA) mokkulaa, vaan tuo USB-sovitin. Ja mikäli johdoilla haluaisi kokeilla, niin pitäisi rahdata kone autotalliin, mutta ei siellä ole kiva pelata. E: PS. Jos et saa tolkkua tuosta kuvasta/et ymmärrä mitään, nii piirrän paremman. Tuo on nyt semmoinen kiireessä laitettu-
Selkeä kuva. Mutta jos kuitenkin käväisisit siellä tallissa ja kokeilisit, kuinka piuhallinen yhteys pelittää. Saataisiin selvyys siitä onko vika itse kompuutterissa. Olettaisin homman pelittävän modeemista eteenpäin, mutta tuo D-Link on nyt se pullonkaula.
Joo elikkäs minulla oli sama ongelma myös ja minulla se ratkesi sillä tavalla, että fsecure suojaustaso oli korkealla ja piti muutta se normaaliin ja sitten toimi niinkuin pitää
Nyt sain servut kuntoon. Nyt ongelma on tämä: yritän mennä servuun, mutta tulee ilmoitus: "Your CD-key is not valid." Onko osaavaa auttajaa? E: Ja tähän on kekiltu lähes kaikkea. Asentää pätsi uudelleen, poistaa ja asentaa udelleen jne. E2. Nyt toimii! Ja eikun pelaamaan