Minulla tälläinen ongelma, toivottavasti saan apua. Kun menen pelaamaan, käytän järjestelmänvalvojan asetuksia ja XP yhteensopivuustilaa. Pelin yksinpeli kyllä toimisi ilmankin. Minulla on 1.41 versio ladattuna ja käytän Windows Vista Home Premiumia. Koneeni tiedot ovat seuraavat: Fujitsu Siemensin pöytäkone Vistan luokitus 4,4 Suoritin on AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Processor 4200+ 2,2 GHz Näytönohjain on NVIDIA GeForce 7650 Keskusmuistia 2 gigaa 32-bittinen Verkkokortti on mielestäni Realtek RTL8139/810x Family Fast Ethernet NIC PunkBuster on asennettu ja Battlefield 2 "liitetty siihen". (Tiedot laitoin vain varmuuden vuoksi) Ja nyt itse ongelmaan. Kun yritän päästä pelaamaan multiplayeria servuja kyllä ilmestyy valikkoon, mutta servujen pelaajat näkyvät vain, jos pelaajia on vähän. (4-5) Kun painan Join server (ihan mitä serveriä vaan) tulee ilmoitus: http://www.aijaa.com/v.php?i=1915343.png
Joo olen itsekkin vähän n00b näiden juttujen kanssa, mutta voisko johtua palomuurista? Ja, jos päätät asentaa uudelleen ja et halua, että pätsisi hukkuu ota se talteen..
Jaa tohon en osaa sanoa, koska en tiedä näistä oikein mitään. Jos johtuu palomuurista niin se varmaan estää pelin pääsyä nettiin. En ole kyllä ihan varma.
Kokeilkaa sammuttaa virusturva ja/tai palomuuri pelin ajaksi testimielessä (Ja käynnistäkää pelin jälkeen takaisin). Jos toimii ilman virusturvaa ja/tai palomuuria, niissä on fixaamisen varaa. Battlefield.fi:n BF2 ongelmat-foorumilla suosittelen käymään, apua sieltä löytyy varmasti. Hakua kannattaa kokeilla ennen kuin alkaa uuta aihetta luomaan.
Tossa pari viikkoa sitten sain multiplayerin vihdoin toimimaan. Riitti, että laskin F-Securen tietoturvatasoa. Varmaan muillakin toimisi, kun vaan laskisi vähän suojauksia.
Mulla oli sama ongelma ton compelete collectionin kanssa ni menin ja palautin takas kauppaa. Taidan käydä hakemassa uuden jos sais vaikka tällä kertaa toimimaan.
Moro! Elikkäs mulla on nyt käynyt näin: Olen pelannut Bf2 10kk. kun olen hakenut kaikki serverit niin niitä on aina ongelmitta tullut about vähän yli tuhat, nyt yhtäkkiä battlefield ei löydäkkään kuin vähän yli 300, mistäköhän kiikastaa? Jos joku osaisi vastata että saisin lisää servereitä näkyviin, olisin todella kiitollinen!!!
mullakin on ja kaikilla tutuillanikin on ja monet ovat pelissäkin valittaneet asiaa. taitaa olla jokin pelin oma "vika"
Oletan että on. Itse olen yrittänyt mennä klaanijäsenteni kanssa pelaamaan, mutta eipä kauhean hyvin peli maistu, kun servereitä löytyy vajaa 300. Kaikille jäsenillä. Aiemminkin on käynyt näin ja oletettavaa on, (kuten Tarppi sanoi) että EA:n BF2-ylläpitoservereissä on vikaa. Vika ei ole siis kaatuneissa servereissä, vaan EA:n puolelta. Aiemmin korjaukseen on mennyt vajaa tai reilun viikon verran, riipuu kuinka kovin EA:n pojat jaksavat leikkiä huoltomiehiä.
Löydettyjen servujen määrähän riippuu ihan mitä filttreitä haussa käyttää. Omilla asetuksillani ~980 serveriä on normaali hakutulos.