Mulla esiintyy ongelma kun pelaan battlefield 2:sta mulla alkaa jumittuu sen ukkelin toiminnat et jos kävelen eteen päin niin se ei pysähdy vaikka kuinka koittais vaihtaa suuntaa, sama koskee tankkeihein ja muihin kulkuneuvoihin erittäin ärsyttävä bug kun koittaa hyökätä vihujen asemaan :S sooou voisko joku antaa jonkunlaista ohjetta tai jotain milla korjata tuo vika ? Koitin jo putsata näppiksen mutta ei auttanut.
muut pelit toimii oikein hyvin, en ole vielä asentanut uudestaan mutta teen niin jos en saa toimiin kunnolla ja voisin koittaa tuota reset to default. Kiitos vinkeistä LISÄYS: nonii nyt asensin uudelleen mutta sama juttu ja koitin myös reset to default mutta ei auttanut
Kun poistit pelin, niin muistithan myös deletoida sen My Documents -hakemiston alla olevan Battlefield 2 -kansion sekä siivosithan reskisteristä kaikki viittaukset peliin? Kannattaa myös katsoa että uninstalleri on todella poistanut itse pelihakemiston levyltä kokonaisuudessaan.
öööh een tainnut tehdä noista mitään hmm pitännee koittaa taas uudestaan , pitääkö mun poistaa ne mun tunnuksetki ku se kysyy et haluutko poistaa tunnuksetki ?