Eli latasin Bf2 demon, kaikki meni normaalisti kunnes ilmoittaa kentän alussa. " Punkbuster esti pelaamisen, sinulla ei ole oikeita käyttöjärjestelmä oikeuksia" Olen admin oikeuksilla pelannut, ja kokeillut käynnistää admin ja xp yhteensopivana. Mikä avuksi?
No kyllä ainakin minulla vistalla pelittää. Ettei sulla oo esim. vistan 64 bittinen versio? siinä kuulemma esiintynyt jotain ongelmia. Kannattaa myös kokeilla punkbusterin päivittämistä.
Voipi olla niin, ettei tuo demo pyöri Vistassa. Sitä kun ei tue itse pelikään virallisesti. Oletko koettanut päivittää PunkBustersia?
Mulla kaatuu BF2/BF2142 hetken pelaamisen jälkeen.tulee Memory erroria ja pb ilmoituksia,ett tarttee vissiin vaihtaa tää visva xp-koneeks.
makke: Aja Memtest86+, jotta selviää onko muistit kunnossa. Mitkä muuten ovat koneesi speksit? Oletko päivittänyt PunkBustersin?
AMD Athlon 64 x2 Dual Core 5000+ 2.60GHz Muisti 3070 Näyttis Nvidia 8600 gt Memtesti on ajettu,muisteissa ja koneessa ei ole mitään vikaa.Taitaa olla toi vista mikä pistää vastaan.Ja PunkBuster on päivitetty ja pelit uusiks asennettu moneen kertaan.
no siis tää ongelmahan ratkeaa sillä tavalla että kun punkbusterit ollaan päivitetty niin klikkaatte pelin pikakuvaketta oikealla hiiren näppäimellä ja klikautatte "Suorita järjestelmänvalvojana" Aina tästä täytyy kaikille mainita eikö se ole ihan itsestään selvyys että vistalla on tämä pakko järjestelmänvalvojana suoritus systeemi.. Itselläni toimii vallan mainioisti kaikki pelit vistalla kunhan osaa painaa kahta eri näppäintä pelin käynnistettäessä.
En tiedä miten muilla mutta mulla toimii 32bit vistassa 100fps 2pv vanhalla koneella OFFTOPIC!!! Onko jollain ollut ongelmia Farcryn kanssa?
Asensin Battlefield kakkosen koneelleni ja minulla on vista. Avaan pelin mutta sen jälkeen peli jämähtää jo ennen alkuvalikkoa kohtaan jossa lukee vain Battlefield 2. Yritin suorittaa järjestelmänvalvojana mutta jämähtää silti. Auttakaa!!
Olethan asentanut myös viimeisimmän pätsin (1.41)? PunkBuster on myös hyvä päivittää asennuksen jälkeen. Mites palomuuri? Oletko sallinut BF2.exen, pnkbsta.exen ja pnkbstb.exen verkkoliikenteen. Kuinka paljon sinulla on muistia masiinassa? Vista on kohtuullisen muistisyöppö ja kaksikin gigaa muistia tuntuu olevan liian vähän Vista+BF2 käyttöön. Muutenkin koneesi speksit voisit laittaa tänne näkyville.
Joo eli itsellänikin oli sama ongelma eli. Jos teillä on Käyttäjätilien valvonta päällä ottakaa pois! Niin toimii sieltä windowssin tietoturvakeskuksessa saa vissii pois sieltä muut suojaus asetuksen ja käyttäjätilien valvonta pois
Joo o Mutta miks mun Ping on BF:ässä aina joku 300-200 Vaikkei oo ohjelmia taustalla päällä oisko apua?
Pingi riippuu nettiyhteydestäsi sekä serveristä. Itselläni toimii vallan mainiosti BF2 Vista 64-bittisel.. Itse tein näin: 1) Asenna BF2 (Aito) 2) Lataa ja asenna uusin Patch 3)Mene PunkBusterin sivuille ja etsit sieltä pbsetup ohjelman ja sillä asennat pb:n koneeseesi oikein. 4)Nyt vain painat suorita järjestelmän valvojana niin että levy on sisässä ja syötät salasanan/vain Sallit BF2. Ja pelaamaan! Näin aidossa BF2 E: Ja muutes kui BF2 saa näkymään fps?
Siihen on niitä komentoja olemassa, mutta helpompi tapa on mielestäni käyttää frapsiä tai esim riva tuneri, jolla näkää kaikkea muutakin kivaa. Fraps on ainakin helppo.
Näyttääkös toi fraps vaan 100 asti fps:ssää kun kokeilin bf2 niin oli kokoajan 100.. Tai sitten en vaa osaa
Onko näytönohjain tarpeeks hyvä?? Luulen että näytönohjain on huono kaverilla tapahtu smaa ku näytönohjain oli paska
Avaa konsoli §-näppäimestä (ykkösen vasemmalla puolella) ja kirjoita "renderer.drawfps 1" ilman lainausmerkkejä. Etsi C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\mods\bf2\ kansiossa oleva GameLogicInit.con file. Avaat sen notepadillä ja kirjoitat viimeiselle riville renderer.drawfps 1. Silloin se näkyy aina. (huom! jotkut serverit blokkaavat tämän) Tolla saa fps näkyvii