Mulla olis tälläne punkpuster ongelma jos meen servuu se ilmottaa ota punkpuster käyttöön kun laitan päälle pääsen servulle mutta mä lnnän ulos että mä mun muka pitäis laittaa punkpuster pois päältä Ei tää battlefield 2 oo mikää läheine mut voisi ollakki jos toimis Voiko se johtuu mistä latasin ku mä eri tietokoneella latasin se samasta paikasta ja sama ongelma Vai kirjottettiinko punkbuster se tais olla mut en rupee korjaa sitä ymmärrättä kai ton punkpuster vai onko se oikein DD Mut vastauksesta kiitos jos kerrotte
lynkke taitaa olla kokenutkin Battlefield Demo pelaaja!?? Kyllä Demo versiossa (ainakin allekirjoittaneella) moninpeli netissä toimii ongelmitta!
Ei demolla pääse pelaamaan minnekkään peli.tv:n servuille... Mitäs järkeä on sit ostaa kaupasta bf2:ksi ku sen voi sit lataa netistä demona??
Tiesitkö että siellä on muitakin servereitä kuin peli.tv:n servuja? Pelin omistavien ja demo-pelaajien servut ovat erikseen. DEMO serverit eivät siis ole esim. Ranked servuja ja mappeja on yksi. Hommaappa PBsetup www.evenbalance.com niin loppuu tuo potkiminen. Eli PB pitää päivittää.
No voi &%(%/&)&#¤%&/()¤%&/()/&%#¤.......... Ei lähteny toimii vaikka asensin Vai toimiiks toi ohjelma windows vistalla ??? Vastaus kiitos aika nopsaa ku ois kiva saada toimii
Jos ei Punkbusterin päivittämisen jälkeen toimi niin... Klikkaa pelin kuvaketta oikealla hiiren nappulalla työpöydällä. Valitse ominaisuudet/yhteensopivuus välilehti. Laita raksi suorita yhteensopivuustilassa windows xp. Ja sitten yleisesti sanojen loppuunkirjoittaminen auttaa luetun ymmärtämistä ainakin meillä vanhemmilla käyttäjillä.