Morjens! Eli kokemuksia ja apua pelien hankintaan? Kummasta pc pelistä löytyisi enemmän "pelattavaa" ja haasteita suht hyvälle pelaajalle? CODissa on arvostelujen mukaan loistava yksinpelikampanja, vaikka verkossa tuota tulisi tietysti hakattu melkoisesti. Olen aiemmin pelannut ps2:lla nuo kaikki julkaisut läpi ja olen pitänyt niistä kovasti. BF1942:sta en ole itse kokeillut mutta vierestä on katsottu moneen otteeseen. KUMPAA SUOSITTELISITTE?
Itse suosittelisin enemmän CoD 2. Siinä on paremmat graffat ja nettistä löytyy kyllä pelaajia, joten ei ainakaan ole yksinäistä. Peli ei myöskään vaadi paljoa koneelta ja kuten jo sanoit siinä on loistava yksinpeli.
Jos oikeasti tarkoitit BF1942 etkä BF2142 (huomaa 100 vuoden ero), niin kyllä siinä COD2:ssa varmaan enemmän pelaajia on. Itse en pelaa BF2142:ta saatikka COD2:ta, mutta käsittääkseni ne sijoittuvat hieman eri aikakausiin. BF2142:ssa on MECH -tyyppisiä "panssarivaunuja" ja muutenkin meno on futuristista, kuten pelin nimikin jo vihjaa. Jos taas verrataan BF2:ta ja COD2:ta keskenään niin käsittääkseni BF2 vie nettipelipuolella suositumman pokaalin. Lisäksi EA ja DICE julkaisivat tuossa pelin kolmivuotissynttärinä tiedtuksen, jonka mukaan BF2:lle olisi tekeillä uusi pätsi ja pitäisi olla saatavilla syssymmällä. Yksinpeli BF2:ssa ei jaksa kauaa kiinnostaa, koska siinä ei ole mitään juonta vaan samaa toimintaa kuin nettipelissä, mutta botteja vastaan. Se onkin itsellä ollut vain lähinnä eri ajoneuvojen ja lentävien masiinoiden harjoittelun tukena.